;
coinex

رندری از آیفون XI منتشر شد؛ خودنمایی یک گوشی کاملا بدون حاشیه

رندری از آیفون XI منتشر شد
رندر آیفون 2018 منتشر شد. این رندر طرحی از آیفون XI (آیفون 11) را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد که در نسل بعدی آیفون‌ها هیچ نشانه‌ای از حاشیه اطراف صفحه نمایش وجود ندارد.

آیفون X یا همان آیفون 10 اپل دستگاهی بود که غول کوپرتینو را در طراحی گوشی‌هایش به سطح جدیدی منتقل کرد. به دنبال استفاده از پنل‌های بدون حاشیه، اپل هم وارد این رقابت شد و با طراحی آیفون 10 نشان داد که به این روند جدید در طراحی گوشی علاقه‌مند است.

به تازگی رندرهایی از آیفون XI توسط وب‌سایت igeekphone منتشر شده است. هنوز نام آیفون 2018 و مدل‌های مختلف آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود که اپل در سال آینده نیز سه مدل آیفون به بازار ارائه خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون  ۲۰۱۸ اپل خواهد بود

 

در رندرهای منتسب به آیفون 11 دو مدل با اندازه مختلف دیده می‌شود، اما هر دو مدل با نمایشگری تمام صفحه خودنمایی می کنند.

رندر آیفون 2018

این منبع اندازه یکی از نمایشگرها را 6.5 اینچ ذکر کرده است و اشاره می‌کند که این مربوط به آیفون بزرگتر است. بر اساس کانسپت ارائه شده می‌توان گفت که نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه چیزی نزدیک به 100 درصد است.

 

بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟

 

اپل امسال برای اینکه بتواند حداکثر استفاده را از فضای جلو ببرد با ایجاد یک شکاف در بالای نمایشگر این دستگاه، دوربین و سنسورها را در آنجا قرار داد، اما با این رندر جدید هیچ شکافی برای دوربین سلفی دیده نمی‌شود. اگر بخواهیم این طراحی را برای آیفون‌های نسل بعدی در نظر بگیریم، پس کوپرتینو احتمالا این سنسور را در زیر نمایشگر تعبیه خواهد کرد.

رندر آیفون 11

آیفون XI احتمالا به پردازنده اپل A12 با پشتیبانی از 3 گیگابایت رم مجهز بوده و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خواهد گرفت.

آیا شما این طراحی را می‌پسندید؟

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر