;
coinex

توقف تولید چند مدل خودروی سواری در کشور

توقف تولید چند مدل خودروی سواری در کشور

در مهرماه امسال بود که دستور توقف تولید چند مدل خودروی سواری در شرکت‌های خودروسازی داخلی صادر شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران جیب، این توقف تولید مربوط به مدل‌های مختلف خودور در شرکت‌های مدیران خودرو، کرمان موتور، شرکت خودروسازی راین و گروه بهمن بوده است.

توقف تولید چندین مدل خودروی سواری

تولید چندین مدل خودرو در برخی از خودروسازان داخلی متوقف شده که در ادامه به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

مدیران خودرو

تولید تعدادی از محصولات مختلف این شرکت متوقف شده است. یکی از این محصولات ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس است. از این دستگاه در مهرماه سال گذشته دو عدد تولید شد و اکنون تولید آن به صفر رسیده است.

در مهرماه سال جاری نیز تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ این شرکت به صورت ۱۰۰ درصد کاهش یافت. تولید این خودرو از تعداد ۵۳۳ دستگاه در مهرماه سال گذشته، اکنون به صفر رسیده است.

در دستور توقف تولید چند مدل خودروی سواری، ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیز وجود دارد. تولید این خودرو نیز در سال جاری کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است. تعداد ۱۰۶۴ دستگاه از این خودرو در مهرماه سال ۱۳۹۵ تولید شد و اکنون تولید آن به صفر رسیده است.

کرمان موتور

از بین محصولات مختلف این گروه خودروسازی، تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی، ۱۰۰ درصد کاهش یافته است. در مهرماه سال گذشته تعداد ۲۷۶ دستگاه از این خودرو تولید شد. میزان تولید این خودرو در سال جاری به صفر رسیده است.

همچنین در مهرماه امسال تولید جک J5 نیز متوقف شد و از دو دستگاه در مهرماه سال گذشته، هم‌اکنون به صفر رسیده است.

سایر شرکت‌ها

در سایر شرکت‌های خودروسازی مانند راین نیز تولید تعدادی از محصولات متوقف شد. خودروی V5 این شرکت، با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بود. تولید این خودرو از تعداد ۱۴۶ دستگاه در مهرماه سال گذشته، هم‌اکنون به صفر رسیده است.

در این مدت تولید خودروی لندمارک گروه بهمن نیز متوقف شد. در مهرماه سال گذشته یک دستگاه از این خودرو تولید شد و تولید آن هم‌اکنون به صفر رسیده است.

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر