;
coinex

اپل برای توسعه هدست واقعیت افزوده خود استارتاپی را به قیمت 30 میلیون دلار خرید

هدست واقعیت افزوده اپل
هدست واقعیت افزوده اپل با توجه به شایعات، در سال 2019 تا 2020 به بازار خواهد آمد. با توجه به قدم‌های که اپل در توسعه این تکنولوژی برداشته، این مساله دور از ذهن نیست.

علاقه کمپانی اپل به تکنولوژی AR کاملا روشن است. با عرضه آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10، این کمپانی به توسعه واقعیت افزوده اقدام نمود.

اپل هنوز رسما برنامه خود را در رابطه با این موضوع اعلام نکرده است، بنابراین تصویر روشنی از آن در دست نیست. بنا به گزارش برخی منابع، به نظر می‌رسد اپل یک شرکت نوپا (استارتاپ) در مونترال کانادا را به مبلغ 30 میلیون دلار تصاحب کرده است.

داببد ویروانا (Dubbed Vrvana) شرکتی است که هدست واقعیت افزوده توتم (Totem) را تولید کرده است، این محصول توجه برخی رسانه‌ها را به خود معطوف کرد، اما به بازار عرضه نشد.

هرچند روشن نیست، اپل چه انتظاری از تصاحب ویروانا دارد، اما با توجه به تخصص این کمپانی در تولید هدست واقعیت افزوده، بدون شک می‌توان گفت که غول کوپرتینو برنامه‌های بلند مدتی در سر می‌پروراند. بر اساس شایعات، می‌توان انتظار عرضه هدست واقعیت افزوده این کمپانی را در سال 2019 یا 2020 داشت.

مدیر اپل، تیم کوک در گذشته اشاراتی به هدست واقعیت افزوده اپل داشته است. او در جایی به طور مختصر توضیح داد که این تکنولوژی در حال حاضر قادر به ارائه خدمات به کیفیتی که اپل انتظار دارد، نیست. نقل قول مستقیم از تیم کوک به این صورت است:

” اپل تنها چیزی را به مشتریانش عرضه می‌کند که قادر باشد با کیفیتی که مورد انتظار است، کار کند.”

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر