;
coinex

آیا افزایش تعرفه واردات خودرو تا 150 درصد واقعیت دارد؟!

آیا افزایش تعرفه واردات خودرو تا 150 درصد واقعیت دارد؟!

افزایش تعرفه واردات خودرو تا 150 درصد واقعیت است یا نه! شایعاتی مختلف در مورد افزایش تعرفه واردات خودرو، آن هم تا 150 درصد باعث ایجاد اوضاعی نامساعد در بازار خودرو شده است.

افزایش تعرفه واردات خودرو یک وضعیت ناامن را در بازار ایجاد کرده و به مشکلات پیشین آن دامن زده است. یکی از این مشکلات مهم افزایش روزانه قیمت خودروها آن هم به صورت میلیونی است.

واکنش وزیر صنعت به شایعه افزایش تعرفه واردات خودرو

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران جیب، شایعات افزایش تعرفه واردات خودرو واکنش وزیر صنعت، معدن و تجارت را به همراه داشته است.

محمد شریعتمداری در مورد افزایش تعرفه واردات خودرو اعلام نمود که سایت ثبت سفارش خودرو اکنون مسدود است. بنابراین در این شرایط که واردات خودرو ممنوع شده، افزایش تعرفه واردات خودرو هیچ معنایی ندارد.

محمد شریعتمداری همچنین اعلام نمود که مسدود شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، برای دولت قبل بوده است. به گفته وی اکنون پیشنهاد جدیدی با ضوابط مشخصی برای واردات خودرو به هیات وزیران تقدیم شده است.

محمد شریعتمداری در ادامه تاکید نمود که وقتی طرح پیشنهادی توسط هیات وزیران تایید گردد، این طرح جدید ابلاغ خواهد شد و در ادامه اجرایی می‌گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد زمان ابلاغ تعرفه جدید واردات خودرو اعلام نمود که به صورت دقیق مشخص نیست و نمی‌توان زمانی را در نظر گرفت.

علی علی‌آبادی فراهانی رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه و تجارت در پایان مسئله ایجاد تغییرات در تعرفه واردات خودرو را تاکید نمود و ادامه داد که در تلاش است تا بتواند از طریق ابزار تعرفه، واردات خودرو به کشور را کنترل نماید.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر