;
coinex

هواوی نوا 2 اس تا یک هفته دیگر به طور رسمی معرفی می‌شود

هواوی نوا 2 اس (Huawei Nova 2s) گوشی جدید کمپانی چینی هواوی است که به زودی معرفی خواهد شد
هواوی نوا 2 اس (Huawei Nova 2s) گوشی جدید کمپانی چینی هواوی است که به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی به تازگی تاییدیه آژانس رگولاتوری چین (تنا) را نیز دریافت کرده است.

هواوی نوا 2s که اخیرا در تنا با شماره سریال‌های HWI-AL00 و HWI-TL00 ظاهر شد، به زودی و در تاریخ هفتم دسامبر (16 آذرماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

حسگر اثرانگشت این دستگاه درست به مانند هواوی آنر وی 10 در پنل جلویی آن قرار گرفته و با یک نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 خودنمایی خواهد کرد. این گوشی ساز چینی در این دستگاه نیز در کنار دوربین دوگانه اصلی از دوربین دوگانه سلفی هم استفاده کرده است؛ بنابراین در هواوی نوا 2 اس شاهد 4 دوربین خواهید بود.

مشخصات هواوی نوا 2 اس

مشخصات هواوی نوا 2 اس

به تازگی تصاویری در فضای وب منتشر شد که این گوشی را در یک پنل پشتی شیشه‌ای به نمایش گذاشت. شایعات می‌گویند که این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی پلاس (1080 در 2160 پیکسل) است.

انتظار می‌رود که دوربین دوگانه سلفی آن ترکیبی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوگانه اصلی نیز از دو سنسور 20 مگاپیکسلی تشکیل شده باشد.

گوشی هواوی نوا 2 اس از چیپست کایرین 960 قدرت خواهد گرفت که با 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. اندروید 8.0 اوریو سیستم عامل آن خواهد بود و رابط کاربری EMUI 8.0 بر بالای این سیستم‌عامل گوگل نقش می‌بندد. تراشه Hi-Fi،  NFCو تشخیص چهره نیز در آن وجود خواهد داشت.

همان طور که گفته شد، هواوی مدل نوا 2 اس خود را در شانزدهم آذرماه معرفی می‌کند

همان طور که گفته شد، هواوی مدل نوا 2 اس خود را در شانزدهم آذرماه معرفی می‌کند، این همان روزی است که احتمالا شیائومی نیز گوشی جدید ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس را رونمایی خواهد کرد.

قیمت هواوی نوا 2 اس برای عرضه در بازار حدود 454 دلار اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر