;
coinex

گوشی جدید آنر به زودی معرفی خواهد شد؛ آنر 9 لایت یا آنر نوت 9

گوشی جدید آنر به زودی معرفی خواهد شد؛ آنر 9 لایت یا آنر نوت 9
برند آنر که زیرمجموعه‌ای از کمپانی هواوی است، به زودی قصد دارد تا گوشی جدیدی را معرفی کند. گفته می‌شود که این دستگاه یا هواوی آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) است و یا با نام هواوی آنر نوت 9 (Honor Note 9) معرفی خواهد شد.

این شرکت به تازگی هواوی آنر وی 10 را معرفی کرده و اکنون به نظر می‌رسد که به دنبال معرفی گوشی جدید دیگری است. پوستر جدیدی که در ویبو (شبکه اجتماعی چینی) به اشتراک گذاشته شده است، تایید می‌کند که گوشی جدیدی از آنر در سیزدهم دسامبر (22 آذرماه) معرفی خواهد شد.

در پوستر منتشر شده، یک بازیگر معروف چینی در کنار یک خواننده مشهور دیده می‌شود.

در پوستر منتشر شده، یک بازیگر معروف چینی در کنار یک خواننده مشهور دیده می‌شود. یک جفت عینک آفتابی بر روی چشمان آنها قرار گرفته که البته یکی از آنها عینک را در پشت سر خودش قرار داده است. عد 4 نیز با حروف درشت و به رنگ سفید، در بین آنها به خوبی جلب توجه می‌کند. به گفته منبع این خبر، این‌ها شواهدی از وجود 4 دوربین -احتمالا دو دوربین دوگانه- در این اسمارت فون جدید آنر است.

آنر 9 لایت یا آنر 9 نوت ؟

کمپانی آنر هم اکنون یک گوشی با 4 دوربین را در بازارهای جهانی به فروش می‌رساند. هواوی میت 10 لایت که در چین با نام هواوی مایمانگ 6 و در مالزی با عنوان هواوی نوا 2i عرضه می‌شود، دارای دو دوربین دوگانه است.


بیشتر بخوانید:  بررسی میت ۱۰ لایت هواوی


منبع این خبر می‌گوید که گوشی جدید آنر احتمالا با نام هواوی آنر 9 لایت معرفی خواهد شد، هرچند که احتمال می‌دهد این دستگاه جدید، شاید با نام هواوی آنر نوت 9 رونمایی شود.

نامگذاری‌های اخیر این شرکت کمی گیج کننده شده است، وجود دو برند هواوی و آنر در پیشوند نام گوشی‌های این دو شرکت کمی گیج کننده شده و زمانی این موضوع بیشتر نمود پیدا می‌کند که یک دستگاه مشخص در بازارهای مختلف، با نام‌های متفاوتی معرفی می‌شود.

به جز هواوی مایمانگ 6 (هواوی میت 10 لایت)، آنر 8 لایت نیز با نام‌های مختلفی راهی بازار شد. این دستگاه در سال 2017 در فرانسه با نام هواوی پی 8 لایت عرضه شد و در سنگاپور هواوی نوا لایت نام گرفت.

در هر صورت یک چیز مشخص است، گوشی جدید آنر تنها 3 روز دیگر معرفی خواهد شد. ممکن است که این دستگاه، هواوی آنر 9 لایت باشد و یا هواوی آنر نوت 9 نامیده شود. کمی صبر کنید، به زودی همه چیز مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر