;
coinex

گوشی هوشمند هواوی پی 11 در اولین سه ماهه از سال 2018 عرضه می‌شود

گوشی هوشمند هواوی پی 11 (Huawei P11) جدیدترین و بهترین پرچمدار 2018 این کمپانی چینی خواهد بود. به نظر می‌رسد که این مدل جدید به زودی و در اوایل سال آینده رخ نشان دهد.
گوشی هوشمند هواوی پی 11 (Huawei P11) جدیدترین و بهترین پرچمدار 2018 این کمپانی چینی خواهد بود. به نظر می‌رسد که این مدل جدید به زودی و در اوایل سال آینده رخ نشان دهد.

گفته می‌شود که موبایل هواوی پی 11 به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه برود. کنگره جهانی موبایل که در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفندماه) برگزار می‌شود، میزبان بسیاری از گوشی‌های پرچمدار 2018 خواهد بود. احتمالا سامسونگ و ال جی نیز گوشی‌های پرچم‌دار خود را در این رویداد معرفی کنند.

بر اساس خبرها و با توجه به کدهایی که از سفت‌افزار محصولات هواوی به دست آمده، به نظر می‌رسد که نمایشگر هواوی P11 درست به مانند آیفون X دارای ناچ (بریدگی) باشد. شاید این ویژگی، موضوع چندان جالب نباشد؛ برخی از کاربران با این صفحه نمایش ارتباط خوبی برقرار نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید:  صفحه نمایش هواوی پی ۱۱ به مانند آیفون X دارای ناچ (شکاف) خواهد بود


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند جذاب هم باشد، وجود دوربین سه گانه در گوشی هوشمند هواوی پی 11 است. سه سنسور که با چیدمان افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند، می‌تواند بسیار جلب توجه کند، هنوز مشخص نیست که سنسور سوم چه عملکردی داشته و چگونه می‌تواند در عکاسی تاثیر گذار باشد!

از دیگر مشخصاتی که برای پرچمدار 2018 سری P هواوی پیش بینی می‌شود، چیپست کایرین 970 خواهد بود، پردازنده‌ای که با وجود واحد پردازش عصبی (NPU) می‌تواند تمامی عملکردهای گوشی را به سطح جدیدی منتقل کند. در معرفی گوشی‌های هواوی میت 10 در ایران به برخی از قابلیت‌هایی که هوش مصنوعی برای این مدل‌ها به ارمغان آورده است، اشاراتی کردیم.

جزئیات بیشتری از مشخصات هواوی پی 11 وجود ندارد. لینک زیر را باز کنید. تقریبا تمامی شایعاتی که در خصوص گوشی پرچمدار هواوی 2018 وجود دارد، در آن جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر