;
coinex

سامسونگ با فروش نمایشگرهای اولد به اپل در سال آینده 22 میلیارد دلار کسب درآمد می‌کند

سامسونگ با فروش نمایشگرهای اولد به اپل در سال آینده 22 میلیارد دلار کسب درآمد می‌کند
سامسونگ تنها عرضه کننده نمایشگرهای اولد آیفون X است و این شرکت قصد دارد تا در سال آینده با سرعت بیشتری این پنل‌ها را تولید کند تا بتواند به حداکثر تولید 200 میلیون واحد برسد.

فروش این مقدار پنل اولد به معنای آن است که سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) می‌تواند در سال آینده تنها از فروش صفحه نمایش های اولد خود به اپل چیزی در حدود 22 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این تخمینی است که یکی از منابع خبری کره‌ای بر اساس فروش هر پنل اولد به قیمت 110 دلار به دست آورده است.

سامسونگ در سال جاری حدودا 50 میلیون نمایشگر آیفون 10 را عرضه کرد. هنگامی که خط تولید A3 آغاز به کار کرد، این نرخ تولید را به 60 درصد افزایش داده و در نهایت در نیمه دوم سال جاری آن را به 80 درصد افزایش داد.

اپل قصد دارد تا وابستگی خود را به نمایشگرهای اولد سامسونگ کاهش دهد

در ابتدا سامسونگ برنامه ریزی کرده بود تا برای افزایش تولید پنل‌های اولد آیفون X بر روی خط تولیدی جدیدی به نام A5 سرمایه‌گذاری کند، اما با توجه به افزایش نرخ بهره‌وری در خط تولیدی A3 این شرکت توجه خود را از خطوط دیگر تولید پنل اولد کاهش داد.

در حالی که سامسونگ در تلاش است تا تولید نمایشگرهای اولد را افزایش دهد، اپل بر این باور است که باید وابستگی خود را به این شرکت کره‌ای و رقیب سنتی خود کم کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در تاسیسات جدید ال جی دیسپلی سرمایه گذاری کرده تا بتواند وابستگی خود را به صفحات نمایش اولد سامسونگ کمتر کند.

انتظار می‌رود که در بین آیفون‌های 2018 دو مدل مجهز به نمایشگر اولد وجود داشته باشد که اندازه یکی بزرگتر از دیگری است، مدلی که به عنوان آیفون X پلاس شناخته می‌شود. علاوه بر این، اپل یک گوشی آیفون ارزان قیمت نیز در دست ساخت دارد که به نمایشگر ال سی دی مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر