;
coinex

بررسی تعدادی از زیباترین و گرانترین خانه های دنیا

بررسی تعدادی از زیباترین و گرانترین خانه های دنیا

زیباترین و گرانترین خانه های دنیا در نقاط مختلف جهان ساخته شده‌اند. هر کدام از این بناهای گران قیمت ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آنها را از دیگری متمایز می‌کند. هر کدام از این خانه‌های شیک قیمت‌های میلیاردی دارند و شاید زندگی در این خانه‌ها آرزوی هر فردی باشد.

متمایز بودن گرانترین خانه های دنیا از این جهت است که معماری حیرت‌انگیزی دارند و از جدیدترین محصولات و امکانات نیز برخوردارند. گرانترین خانه های دنیا ، خانه‌های افسانه‌ای هستند که قیمت‌های نجومی دارند.

بررسی گرانترین خانه های دنیا

در ادامه به بررسی لیستی از گرانترین خانه های دنیا می‌پردازیم. گفتیم که همگی قیمت‌های نجومی دارند و چیزی بیش از 100 میلیون دلار ارزش! برای شناخت بیشتر این خانه‌ها با تکراتو همراه باشید.

1.بنای آنتیلیا

آنتیلیا از گرانترین خانه های دنیا

از سال ۲۰۱۳ به بعد آنتیلیا گران‌ترین خانه دنیا است. این خانه شیک و زیبا در یکی از محله‌های بمبئی در هند ساخته شده است. این خانه اقامتگاه موکش آمبانی، یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.

این کاخ بزرگ که یکی از گرانترین خانه های دنیا است، ۲۷ طبقه دارد که هر طبقه‌ نیز ۱ میلیارد دلار هزینه داشته‌ است. معماری که در ساخت این بنا استفاده شده است، از فلسفه واستو شاسترا  تبعیت می‌کند. این سبکی است که این عمارت را به دروازه انرژی مثبت تبدیل کرده است.

از جمله ویژگی‌های مهمی که باعث شده تا این خانه گرانترین خانه دنیا باشد، این است که تمام چیزهایی را که یک فرد می‌تواند در خانه لازم داشته باشد را دارد. سالن رقص، یک باغ ۴ طبقه، طبقه سلامت با جکوزی و یک پارکینگ ۶ طبقه!

2.ویلا لئوپولدا

ویلا لئوپولدا از گرانترین خانه های دنیا

ویلا لئوپولدا ملکی زیبا، شیک و گران است و ارزش آن 506 میلیون دلار اعلام شده است. این ملک یکی از گرانترین خانه های دنیا و همچنین گران‌ترین عمارت اروپا محسوب می‌شود. این بنا، در ریویرای فرانسه واقع است و در سال ۱۹۰۲ توسط شاه لئوپولد دوم، پادشاه بلژیک ساخته ‌شد.

این ملک اکنون از جمله دارایی‌های میلیاردر روسی، میخائیل پروخروف، مالک بروکلین نتس، است. این ویلا دارای 27 طبق است ، ۱۹ اتاق‌ خواب دارد و برای نگهداری از باغ حیات خلوت آن ۵۰ باغبان تمام ‌وقت لازم است.

3.پنت هاوس

پنت هاوس از گرانترین خانه های دنیا

پنت‌هاوسِ هایدپارک، با چشم‌اندازهایی تماشایی از مرکز لندن در انگلیس، یکی از زیباترین و گرانترین خانه های دنیا محسوب می‌شود. ارزش این ملک به صورت تقریبی 200 میلیون دلار اعلام شده است.

این ملک مجهز به سالن شراب‌نوشی و همچنین زمین بازی اسکواش است. پنت‌هاوس همچنین مجهز به جدیدترین تدابیر امنیتی روز دنیا است که از جمله می‌توان به اسکن چشم، اتاق امن، و پنجره‌های ضدگلوله اشاره نمود.

4.برکه فرفید

برکه فرفید از گرانترین خانه های دنیا

ملک برکه فرفید از دیگر خانه های گران قیمت دنیا است. علت این نامگذاری این است که این ملک در نزدیکی برکه‌ای قرار دارد که نام آن فرفید است. این ملک علاوه بر اینکه یکی از گرانترین خانه های دنیا است از جمله زیباترین و گرانترین خانه‌های آمریکا نیز محسوب می‌شود.

مساحت این بنای زیبا ۶۱۳۱ متر مربع است و مالک آن تاجری به نام ایرا رنرت لئون است. این بنا در همپتون نیویورک واقع است و ارزش آن ۱۹۸ میلیون دلار است. از دیگر ویژگی‌های این ملک می‌توان به سالن بولینگ، زمین بسکتبال و یک حوضچه آب داغ به قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ دلار اشاره نمود.

5.عمارت هرست

عمارت هرست از گرانترین خانه های دنیا

عمارت هرست که یک قلعه لوکس تاریخی است در لیست  گرانترین خانه های دنیا قرار دارد. این خانه زیبا و شیک در سن سیمیون کالیفرنیا واقع است و شهرت جهانی دارد. لازم به ذکر است که رییس‌جمهور فقید، جان اف. کندی ماه‌عسل خود را در این قلعه سپری کرده است.

قیمت این ملک 165 میلیون دلار است و از ویژگی‌های مهم آن که باعث شده تا در لیست گرانترین خانه های دنیا قرار گیرد، دیسکوی اختصاصی آن است. این ملک همچنین ۲۹ اتاق‌خواب، ۳ استخر شنا، و یک سالن سینما نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید: با بلندترین ساختمان های جهان تا به امروز آشنا شوید!

 

6.فرانچوک ویلا

فرانچوک از گرانترین خانه های دنیا

فرانچوک ویلا یک خانه رویایی واقع در لندن است و یکی از گرانترین خانه های دنیا نیز محسوب می‌شود. این خانه رویایی دارای 10 اتاق ‌خواب است و متعلق به دوره ملکه ویکتوریا است. قیمت این ملک ۱۶۱ میلیون دلار است و یکی از زیباترین و گرانترین خانه های جهان است. نام این بنا از نام صاحب آن یعنی النا فرانچوک گرفته شده‌است. وی یک تاجر و بشردوست اوکراینی بوده است.

این ویلا اخیرا  با هزینه ۱۶ میلیون دلار بازسازی شده ‌است. این بنا پیش از این یک مدرسه ابتدایی خصوصی برای دختران بود و اکنون تبدیل به خانه‌ای با بخش‌های عظیم شده است. این ویلا دارای ۵ طبقه است، دارای اتاق امن است، سالن سینمای اختصاصی، سونا، باشگاه، و استخر شنای سرپوشیده نیز دارد.

علاوه بر امکانات مدرن این ویلا که باعث شده یکی از زیباترین خانه های جهان باشد، آثار هنری باستانی و وسایل چوبی گران‌قیمتی نیز در داخل آن وجود دارد که باعث شده در این لیست گرانترین خانه های دنیا جا باز کند.

7.بنای پینکل

پینکل از گرانترین خانه های دنیا

یکی دیگر از انواع خانه های گران قیمت دنیا، پینکل است. این خانه رویایی در مونتانا واقع شده است و همچنین یکی از گران قیمت ترین خانه‌های آمریکا محسوب می‌شود.

این ملک شاید در مقایسه با سایر خانه‌های رویایی نسبتا کوچک باشد اما ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی دارد که آن را در لیست گرانترین خانه های دنیا قرار داده است. قیمت این خانه رویایی شیک ۱۵۵ میلیون دلار است و بزرگ‌ترین خانه محله شیک و اختصاصی باشگاه یلوستون است.

این بنای عظیم دارای سیستم گرمایش از کف است و برای ساکنان این خانه گرما و راحتی را در میان هوای منجمدکننده مونتانا فراهم می‌کند. صاحبان این ملک، تیم و ادنا بلیکسز هستند که مالک باشگاه یلوستون نیز هستند. لازم به ذکر است که در این خانه در هر سرویس بهداشتی یک شومینه وجود دارد.

8.بنای مانورپ

مانورپ از گرانترین خانه های دنیا

مانورپ که یکی از گرانترین خانه های دنیا است از امکانات بی نظیری برخوردار است. مانورپ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا واقع است و نام آن به معنای خانه اربابی است و باید گفت که این نام کاملا برای این خانه رویایی برازنده است.

مانورپ دارای ۱۲۳ اتاق‌خواب، استخر شنا، زمین تنیس، سالن سینما، آب‌گرم، و سالن زیبایی است و همین ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد باعث شده تا در لیست گرانترین خانه های دنیا قرار گیرد.

این ساختمان رویایی و شیک در دهه ۱۹۸۰ و برای آرون اسپلینگ، تهیه‌کننده مرحوم تلویزیون، ساخته‌شد. این خانه همچنین بزرگ‌ترین خانه در منطقه لس‌آنجلس ‌است. مالک این خانه شیک اکنون پترا اکلستون، دختر برنی اکلستونِ معروف است.

این ملک در سال 2008 به مزایده گذاشته شد و قیمت آن ۱۵۰ میلیون دلار است. این خانه دارای زمینی به وسعت ۲٬۵ جریب است و به سبک قصر ییلاقی ساخته شده است. همچنین پارکینگی بسیار جادار دارد که می‌تواند صدها ماشین را در خود جای دهد.

9.بنای آپ داون کورت

کورت از گرانترین خانه های دنیا

آپ داون کورت یک خانه رویایی بسیار زیبا و یکی از گرانترین خانه های دنیا محسوب می‌شود. قیمت این خانه رویایی 139 میلیون دلار اعلام شده است و در منطقه ویندلشم در ساری، انگلستان واقع است.

آپ‌داون کورت این خانه رویایی جهان، از بهترین امکانات دنیا برای زندگی بهره برده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سالن‌های سینمای خصوصی
  • زمین‌های تنیس
  • اتاق‌خواب‌های پرشمار

این خانه رویایی در سال ۱۹۲۴ ساخته ‌شد و در سال ۱۹۸۷ بازسازی شد. این خانه شیک و زیبا به دلیل اینکه از بهترین امکانات زندگی در دنیا برخوردار است، توانسته است تا در لیست گرانترین خانه های دنیا جا باز کند.

همچنین از دیگر امکانات مهم این خانه می‌توان به وجود امکاناتی برای حیوانات اصیل و ماشین‌های گران‌قیمت اشاره نمود. این خانه گران ‌قیمت همچنین یک اصطبل اسب بسیار بزرگ دارد و یک گاراژ که مرمرین است و از آن برای نگهداری خودروها استفاده می‌شود. در این گاراژ 8 لیموزین دراز قابل پارک است.

10.قلعه برن

قلعه برن از گرانترین خانه های دنیا

این قلعه که قیمتی 135 دلاری دارد یکی از گرانترین خانه های دنیا محسوب می‌شود. این قلعه همچنین به دژ دراکولا نیز معروف است. این خانه شیک در مرز والاچیا و ترانسیلوانیا در رومانی قرار دارد. براساس اطلاعات موجود این قلعه زمانی خانه ولاد سوم، دژخیم والاچیا بوده ‌است.

گویا وی رفتار و روش‌های بدخواهانه‌ای داشته که باعث شده تا با کنت دراکولا هم‌ردیف باشد. در رمان دراکولا که اثر برام استوکر است، قلعه برن خانه جانور فناناپذیر و تشنه به خون است. این قلعه دارای ۱۷ اتاق‌خواب است. این قلعه که یکی از گرانترین خانه های دنیا است هم اکنون موزه هنرهای دستی است ولی پیش از آن منزلگاه خانواده سلطنتی رومانی بود.

 

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷ ؛ پولدارترین افراد دنیا را بشناسید!

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر