;
coinex

6 دوربین در گوشی پرچمدار بعدی نوکیا خودنمایی خواهد کرد!

6 دوربین در گوشی پرچمدار بعدی نوکیا خودنمایی خواهد کرد!
گوشی‌سازان بزرگ جهان به دنبال نوآوری در محصولات جدید خود هستند و گویا یکی از بهترین ویژگی‌ها برای این کار، دوربین گوشی‌های هوشمند است. نوکیا قصد دارد که گوشی پرچمدار آینده خود را به حداقل 6 دوربین مجهز کند!

تعداد دوربین‌ اسمارت فون‌ها رو به افزایش است. در سال 2017 برخی از سازندگان محصولاتی را با 4 دوربین (دو دوربین دوگانه) روانه بازار کردند و اکنون شایعاتی شنیده می‌شود که اچ ام دی گلوبال مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی از نوکیاست که با 5 دوربین در پنل پشت خودنمایی خواهد کرد.

این اطلاعات از منبعی به دست آمده که از برنامه‌های فاکسکان مطلع است. فاکسکان قرار است تا تولید گوشی‌های نوکیا را مدیریت کند. بر اساس گفته‌های این منبع، گوشی نوکیا دارای پنج لنز بر روی یک دوربین دایره‌ای شبیه به لومیا 1020 است.


بیشتر بخوانید:  دوربین نوکیا لومیا ۱۰۲۰ به یک میکروسکوپ دیجیتالی برای تشخیص ترتیب DNA تبدیل شد!


هفت حفره بر روی این دایره، وجود دارد که پنج حفره سنسورها را نگه داشته و دو حفره دیگر فلاش LED را دارد، البته در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد حسگرها وجود ندارد.

Nokia Ozo با 8 لنز
Nokia Ozo با 8 لنز

با توجه به توضیحات بالا ما به دنبال یک گوشی هوشمند با 6 یا 7 دوربین می‌گردیم و این موضوع بستگی دارد که نوکیا برای دوربین سلفی، یک سنسور یا دو سنسور را در نظر بگیرد.


بیشتر بخوانید:  بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است؟


این منبع در ادامه می‌گوید که اگر فاکسکان بتواند راهی برای تولید انبوه این گوشی پیدا کند، در اواخر سال جاری میلادی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر