coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پلمپ اسنپ در قزوین به دستور دادگستری

پلمپ اسنپ در قزوین به دستور دادگستری

رئیس شورای شهر قزوین از پلمپ اسنپ در قزوین به دستور دادگستری خبر داد. به گفته وی فعالیت غیرقانونی اسنپ در سطح شهر همچنان ادامه دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، حکمت‌الله داودی در جلسه شورای شهر اعلام نموده است که در همایش شهر ایده آل که در کیش مسأله تاکسی اینترنتی مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته است. به گفته وی قرار است تا وزارت کشور طرح جامعی را ارائه دهد که براساس آن رانندگان تاکسی در اولویت خواهند بود.

بررسی موضوع پلمپ اسنپ در قزوین

حکمت‌الله داودی ادامه داد که اگر رانندگان تاکسی و آژانس‌ها خود به این مسئله ورود پیدا کنند لازم است تا آنها در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهند. وی در ادامه از پلمپ اسنپ در قزوین خبر دارد و اعلام نمود که با این وجود اسنپ به صورت غیرقانونی در سطح شهر قزوین در حال فعالیت است. وی همچنین تاکید نمود که شورای شهر قزوین به‌سرعت وارد عمل شده و اجازه ورود خودروهای شخصی را نخواهد داد.

احد چگینی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قزوین نیز در جلسه برگزار شده در مورد تاکسی اینترنتی اعلام نمود که قرار است در کمیسیون حمل‌ونقل تصمیمی در مورد  فعالیت تاکسی اینترنتی بر اساس آیین‌نامه، طی ۶ ماه گرفته شود.

فعالیت تاکسی اینترنتی منوط به استفاده از رانندگان آژانس و تاکسی

احد چگینی تاکید نمود که شهرداری لازم است تا با ارسال نامه به متولیان تاکسی‌های اینترنتی به آنها اعلام کند که  فعالیت تاکسی اینترنتی، باید منوط به استفاده از رانندگان آژانس و تاکسی باشد. به گفته وی در این میان رانندگان آژانس‌ها به این موضوع راغب نبوده‌اند.

چگینی تاکید نمود که لازم است این موضوع به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و بیان نمود که چون آینده تاکسیرانان درگرو این طرح قرار دارد، در صورت عدم مشارکت آژانس‌ها از طریق تاکسیرانی، شهرداری باید تاکسی اینترنتی را راه‌اندازی نماید.

 

بیشتر بخوانید :

.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر