coinex
otetmarket
propification.com

گوشی جی ال ایکس شاهین در بهار 97 عرضه می‌شود؛ پرچمدار جدید ایرانی در راه است

شرکت جی‌ال‌ایکس (GLX) به زودی محصول جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این دستگاه که جی ال ایکس شاهین (GLX Shahin) نام دارد، به عنوان پرچمدار جدید این شرکت ایرانی شناخته می‌شود.

جی ال ایکس چیزی بیش از یک دهه است که در بازار موبایل ایران فعالیت می‌‌کند. این شرکت بعد از عرضه گوشی جی ال ایکس آریا 1 اکنون جانشین این دستگاه را معرفی کرده و قرار است تا در اواسط فصل بهار آن را برای فروش، راهی بازارهای داخلی کند.

گوشی آریا 1 فروش نسبتا خوبی را تجربه کرد، اما مدیران این شرکت پیش بینی می‌کنند که جی ال ایکس شاهین رکورد فروش نسل قبلی را نیز بشکند. مشخصات منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهد که گوشی شاهین بی‌گمان قوی‌ترین گوشی GLX در طول تاریخ این گوشی‌ساز ایرانی است و از این حیث باید به این شرکت تبریک گفت.

مشخصات جی‌ال‌ایکس شاهین

مشخصات جی‌ال‌ایکس شاهین

گوشی GLX Shahin دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی است که در یک قاب فلزی جای گرفته است. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل (فول اچ دی پلاس) است و با وجود نسبت تصویر 18 به 9 چیزی از پرچمداران بزرگ بازار، کم ندارد. نمایشگر موبایل شاهین با این رزولوشن و این اندازه، تراکم پیکسلی 402ppi را در اختیار کاربرش می‌گذارد.

برای محافظت بیشتر  از صفحه نمایش، پوششی از گوریلا گلس بر روی آن قرار گرفته است. در زیر نمایشگر این دستگاه و در درون آن یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی دیده می‌شود که می‌تواند خیال شما را از بابت یک عملکرد یکروزه راحت کند.

یکی دیگر از نکاتی که در لیست مشخصات گوشی جی‌ال‌ایکس شاهین جلب توجه می‌کند، وجود دوربین دوگانه است. سیستم دوربین دوگانه به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار امروزی تبدیل شده و جی ال ایکس نیز به این موضوع کاملا واقف است. گوشی جدید این شرکت از سیستم دوربین دوگانه برخوردار است.

در پنل پشتی دو سنسور با چینش عمودی بر روی یکدیگر جای گرفته‌اند، سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سونی طراحی شده است. از ویژگی این دوربین دوگانه می‌توان به ایجاد عمق در تصاویر برای ایجاد اثر بوکه اشاره کرد.

افکت بوکه به شما اجازه می‌دهد تا با تمرکز بر روی سوژه مورد نظر ، پس زمینه را تار کنید تا موضوع اصلی عکاسی، خود را برجسته‌تر نشان دهد. دوربین شاهین جی‌ال‌ایکس قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K خواهد بود. البته همین مقدار از مگاپیکل‌ها را نیز می‌توانید در پنل جلو بیابید. دوربین سلفی این اسمارت فون نیز 16 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر خوبی از شما به ثبت برساند.

چیپست دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای 64 بیتی از مدیاتک است که توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و مدیریت گرافیکی آن نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Mali –T880 mp2 خواهد بود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به سنسورهای مجاورت، ژیروسکوپ، قطب نما و جی‌پی‌اس اشاره کرد.

جی‌ال‌ایکس برای پیش فروش گوشی شاهین سه بازه زمانی را با قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته است. اولین تاریخ پیش فروش آن بین 12 بهمن تا 12 اسفند است که کاربران قادرند تا با قیمت 979 هزار تومان آن را پیش خرید کنند.

بازه زمانی پیش فروش دوم از تاریخ 13 اسفند تا 12 فروردین ماه برنامه ریزی شده که خریداران باید مبلغی در حدود 1 میلیون و سی هزار تومان پرداخت کنند. پیش فروش سوم از 13 فروردین تا 12 اردیبهشت ادامه دارد و قیمت گوشی شاهین در آن حدود 1 میلیون و هشتاد هزار تومان است.

کاربران از 13 اردیبهشت تا پایان اردیبهشت ماه، می‌توانند برای خرید این دستگاه با قیمت 1 میلیون و 129 هزار تومان، ثبت نام کنند و در نهایت قیمت عرضه این دستگاه در زمان تحویل 1 میلیون و 399 هزار تومان اعلام شده است.

اگر قصد دارید که در بازه زمانی درست، جی‌ال ایکس شاهین را خریداری کنید، پس شاید بد نباشد که به صفحه ثبت نام برای پیش فروش این گوشی نیز نگاهی بیندازید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (86 نظر)

    با سلام خدمت همه دوستان
    من گوشی آریا 1را خریداری کردم و الان حدود شش ماهه که از این گوشی دارم استفاده میکنم و واقعا ازش راضی هستم و این کد GM80798514 را هر موقع خواستید گوشی glxرا خریداری کنید بزنید یه تخفیف هم بهتون میده .ممنون و خدا نگهدار.
    اگه خواستید درموردش سوال کنید روی این شمارم تلگرام نصبه سوالی بود بیایید پی وی در خدمتم .
    09214785422
    یا علی مدد

    پاسخ

    سلام.واقعا با این مشخصات عالیه
    من ثبت سفارش کردم
    دوستانی که می خوان علاوه بر این تخفیف بازم تخفیف بگیرن این کد GM97893360 رو تو مرحله فاکتور قسمت ۴ تو قسمت کد معرف وارد کنند تا یه تخفیف دیگه هم شاملشون بشه
    کد GM97893360

    پاسخ

    سلام
    تو این گوشی برنامه sceren miroringداره تا به تلویزیون وصل بشه
    اگه کسی میدونه جواب بده

    پاسخ

    خیلی از اینایی که میان اینجا و علیه کالای ایرانی چرت و پرت بلغور میکنن،اصلا ایرانی نیستن…فقط فارسیشون یه نموره خوبه…!اینو میتونید از نحوه ی استفاده از علایم نگارشی و قوائدمحاوره ایشون فهمید
    خیلی وقته این شگردشون لو رفته…

    البته نمیگم که همشون اینجورینا!یه عده ای کلا با همه چی مخالفن،یه عده ای هم حتما خیلی سطح انتظاراتشون بالا بوده که کالای ایرانی به کلاسشون نمیخوره!
    من که خاکیِ خاکیم!کاری به کلاس ملاسم ندارم!!برای شاهین ثبت نام کردم…حالا هرکی ناراضیه بره کلشو بکوبه به دیوار!!
    بذاره ما کارمونو بکنیم…اصن دوست داریم در جهل خودمون غرق بشیم!به توچه؟؟؟؟؟ها؟به تو چه؟!

    پاسخ

    (قواعد )خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    ای کاش سازنده به این نظر من توجه کنه
    مرسی که زحمت میکشید و تولید میکنید

    ای کاش سازنده میخوند توجه کرد.
    جای اینکه صفحه رزلوشن بالا بزارید
    جای اینکه دوبین دوگانه و 4k بزارید
    بهتره گرافیک قوی و cpu بالا و رم بالا بزاید
    صفحه رو بیارید hd کافیه
    دوربین معمولی کافیه
    Mail t880mp12 بزارید
    یا اسنپدراگون 820 با ادرنو 510
    با سخت افزار پنچمارک untutu برسونید به 80 هزار
    یه کاری کنید تو هیچ گیم سنگین (قوانین بقا )(mc5)
    لگ نخوره فقط هیچ لگی نخوره قیمت هم زیر 900 باشه متمان باشید فروش خیلی فوق علاده ای میکنه
    فقط لگ نخوره کافیه

    پاسخ

    به نظرمن که عالی میاد وتوهمین یکی دوروزه می خوام سفارشش بدم .مگه ادم از یه گوشی دیگه چی میخواد!!!!مگه می خواید سوارش بشید؟!!!من خودم قبلا سامسونگ داشتم که می تونم بگم انصافا عالیه ولی خب قیمتش یخورده بالاست والانم هواوی دارم که به نظرمن مفت گرونه چون همش هنگ میکنه واگه شارژش تموم بشه دیگه روشن نمیشه وباید ببری نمایندگیش هفتادهشتادتومن پیاده شی تا برات درست کنه.به امید خدامن این گوشی رومی گیرم ومطمئن هستم که عالی هست.یاعلی
    واقعابرای بعضی هاهم متاسفم که باهرچیزی توی ایران مخالفن.من نمی دونم اگه انقدرمخالفید چراموندید اینجا.هرچندکه می دونم‌ اگه یه ادمی پیدا بشه که ساپورتشون کنه دراولین فرصت فلنگ رومی بندن ومیرن وهیچ احساس غیرتی نسبت به ایران ندارن واگه دشمن هم بیاد پشت درخونشون ازخونه بیرون نمیاد برادفاع ومث موش توخونه میمونن.به کوری چشم همه اینامن ایرانی میخرم حتی اگه مونتاژ باشه چون همون کارگرمونتاژ گرهم اگه مانخریم بیکارمیشه وما مسئول تبعاتش هستیم.همیشه که نباید یقه مسئولین روچسبید.

    پاسخ

    سلام این گوشی رو خودم خریدم فعلا که تو بازار نیست ولی امکاناتش با آریا۱ شباهت زیادی داره،دوستام که آریا ۱ رو گرفتند ازش راضی بودند.
    فقط به دوستان توصیه میکنم که اگر توی خرید مردد هستید زودتر بخرید چون هر روز گرون تر میشه.
    یه کدهای تخفیفی توی سایت ها وجاهای مختلفی هست که موقع خرید حدود ۳۰_۴۰ تومن تخفیف میده.
    بعضی کدها تخفیف کمی میدن اما کد پایین بیشترین تخفیف اون روز رو بهتون میده….
    کد: GM25494295

    پاسخ

    aparat.com/v/56WTm

    لینک فوق مربوط به مقایسه جی ال ایکس شاهین با سامسونگ گلکسی A8 pro هست.
    GLX SHAHIN VS SAMSUNG GALAXY A8 PRO

    پاسخ

    منم به خاطر کشورم و حمایت از کارگر ایرانی خریدم روز شماری می کنم به دستم برسه

    پاسخ

    سلام
    من هم تازه پیش خرید کردم میخوام تولید وطنمو امتحان کنم ! برای حمایت از کارگر و تولید ایرانی
    به امید حق که اعتماد ما را جلب کنند ! تا یه برند بشه برای خودش مثل اپل و سامسونگ
    به امید سربلندی ایران و ایرانی

    پاسخ

    درود بر شما
    من به تازگی گوشی شاهین پیش خرید کردم امیدوارم سازندگان ایرانی به اعتماد ما با تولید خوبشان جواب بدن
    فقط به خاطر حمایت از تولید و کارگر ایرانی
    زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخ

    سلام دوستان من شاهین رو سفارش دادم خدایی عالیه الانم اس ۸ سامسونگ دارم اکه این خوب باشه اس ۸ امو میفروشم دو تا شاهین واسه پدر و مادرم میخرم که حمایتم کامل بشه زنده باد تولید ملی زنده باد جنرال لوکس

    پاسخ

    سلام
    منم اولین گوشی هوشمند که خریدم. جی ال ایکس اسپایدر وان بود. واقعا سه سال برام خوب کار کرد.
    الانم گوشی شاهین رو پیش خرید کردم.
    ایرانی ام. غیرت دارم.
    به خاطر برند آیفون پولمو نمی ریزم تو جیب واسطه و دلال هایی که گوشی قاچاق میکنن.
    حتی شده یه آبدارچی شرکت جی ال ایکس نون ببره سر سفره خونوادش می ارزه، که گوشی ایرانی بخرم. با هر تفاوت کیفیتی با آیفون و سامسونگ و…

    پاسخ

    انصافا خرید جی ال ایکس از ماد و آریا و شاهین خیلی به صرفه است.
    ایول تولید کننده ایرانی
    ازت حمایت میکنیم.
    یاعلی!…

    پاسخ

    اینکه هر جاش رو یک شرکت خارجی زده , اسم برندش ایرانیه ؟؟؟؟ مثلا شد ایرانی
    من هیچ علاقه ای ندارم کارگر هموطنم بشه مونتاژکار تازه چینی ها , این فاجعه است که مهندس های به ظاهر باسواد وطنی حتی کمترین سواد ساخت قطعه رو ندارم بعد همگی شما بزرگواران سعی در مقایسه قطعات خارجی با هم دارید . آخه تولید ملی یعنی حمالی برای خارجی ها؟؟؟

    پاسخ

    قربون شکلت عزیز دل ، مرسدس بنز هم تمامی قطعاتش هیچ کدوم به جز برندش آلمانی نیست چون میگه باید بهترین ها رو از سرتاسر دنیا جمع کرد و با یک برند کشور مطبوعشان فروخت (ساخت جهان تحت برند آلمانی!!)..همین اپل گوشی هاش هرچه بیشتر فروش بره به نفع سامسونگ هم هست چون صفحه نمایش هاش رو سامسونگ میزنه!!!!….در دنیای کنونی اصلا مهم نیست کل قطعات ایرانی باشد بلکه مهمتر از هرجیزی برند و فروش نهایی است (سود در برنده و نه تولید صرف)…اگر جنرال لوکس (جی ال ایکس قدیم) یا هرشرکت تولید ملی دیگر هم بتواند مونتاژ خود را نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا بفروشد برنده است…اخیر مطلع شدم گوشی های جنرال لوکس (خصوصا ماد که خیلی خوب دراومد در عراق محبوب شده و) صادراتش راه افتاده…فکر میکنید امثال هیوندا و تویوتا از اول همین هیوندا و تویوتا کنونی بودند؟!!…خیر مردم کره و ژاپن با وطن پرستی این ها رو بزرگ کردند گرچه راه سختی بود اما متحد کشورشون رو آباد کردند….اگر عمیقا فکر کنیم کسی جز (اتحاد) مردم ایران نمی تواند به داد مردم ایران برسد…ایرانی ایرانی بخر.

    پاسخ

    از نحوه بیانتون مشخصه که تا حالا اصلا گوشی جی ال ایکس دست نگرفتین.اول یه گوشی چند مدل پایین تر جی ال ایکس رو امتحان کنید بعد نظر بدین

    پاسخ

    با سلام شما سطح فرهنگ‌تون اون قدر ضعیف که داراین سنگ خارجیا رو به سینه میزنید شما گوشی عرضه نشد این همه شر و ور میگید بزارید عرضه بشه ببینید بعد هرچی خواستی بگو درباره داسته‌هاتون حرف بزنید نه نداشته‌هاتون

    پاسخ

    آقا چرا هیچکدومتون نگاه اقتصادی ندارید الان جی ال ایکس سرمایه کافی برای جذب طراح و ساخت یک گوشی تماما ایرانی رو نداره مجبوره مونتاژ کنه انشاالله وقتی حمایت ازش به حد کافی رسید گوشی هایی رو می بینیم که کاملا ایرانی هستند بعدش هم برام خیلی عجیبه چند نفر که تو کامنتا تو شرکت جی ال ایکس کار میکردن بخاطر کیفیت پایین جمع کردن کارشون رو و چند نفر هم مدل های قبلی رو داشتند کاملا راضی بودند
    به امید ایرانی موفق

    پاسخ

    سلام
    اگه شرکت جی ال ایکس مونتاژ می کنه بقیه شرکت های خارجی هم همین کارو میکنن مثلا لپ تاپ دل مدل ۱۵۶۴ رو که در تنظیمات بایوس مشخصاتش رو میبینیم که سی دی رامش سامسونگ هست

    پاسخ

    دوستان عزیز من نمایندگی جی ال ایکس داشتم تویه شهر ملایر سه سال پیش جمع کردم مغازه رو علتشم کیفیت پایین گوشی های جی ال ایکس و خدمات و گارانتی بسیار بد این گوشی هاس،هرکی جی ال ایکس بخره پولشو ریخته توی جوب،من خیلی دوس دارم از کالای ایرانی حمایت کنم اما وقتی شرکت ذره ای اهمیت نمیده ب مشتریاش و اینکه مونتاژ میکنه ایران نمیسازه،پس دلیلی برای حمایت نیس

    پاسخ

    دوستانی که علاقه مند به خرید هستند علاوخ بر تخیفیف 30 درصدی پیش فروش با این کد هم میتونن تخفیف بگیرن GM87366245

    پاسخ

    خب همین مشخصات رو شیائومی با این قیمت بهت میده . چون تولید ملی هست حداکثر قیمتی که فعلا باید داشته باشه ۶۰۰ تومن هست . تا فعلا اعتماد جلب بشه. متاسفانه مردم دیدشون در مورد ایران و ایرانی عوض شده. اینارو فعلا باید قسطی و شرایطی تحویل مردم بدن تا ببینیم چی میشه

    پاسخ

    چرا شما جوونا حاضرید چند میلیون بدید گوشی خارجی فلان مدل بخرید پولش هم به جیب چندتا واسطه گر میره ،ولی حاضر نیستید گوشی هایی که داخل کشور ساخته میشه بخرید. حالا هر چند درصدی که داخلی باشه و نباشه، بهرحال بچه های همین کشور میسازند. اگه همه ما توقع خودمون رو پائین بیاریم و از دست رنج همین بچه ها استفاده کنیم مطمئن باشید اونها هم دلگرم میشن حالا اگه مونتاژ باشه حتما تا چند سال دیگه میشه گفت تا هشتاد درصد یا بیشتر تولید داخلی خواهد بود. من اولین سری از گوش GLX خریدم و هنوز هم دارم و راحت استفاده میکنم. انشاءالله ثبت نام کردم با این گوشی جدید عوض کنم.

    پاسخ

    سلام ،، خواستم بگم ،،، در این یک مورد ،،یعنی محصولات جی ال ایکس ، من خیلی از شما خوش باورتر و حامی تر بودم ، اما بعد از خرید هشت مدل از گوشی های این شرکت ،، و اخرین گوشی که ماد بود ،،، این از من به همه و شما نصیحت ، این شرکت ، بفکر تولید ملی نیست ، چند تا دستگاه مونتاژد اره ، که تمام قطعات رو از چین وارد و اینجا مونتلژمیکنه ، حتی قدرت این رو نداره ، گوشی که خودش ساخته و خراب شده رو عیب یابی و تعمیر کنه ،،، برای مثال من یک ماد داشتم در حین بروزاوری و ارتقا نرم افزار خاموش شد ، به کارخانه فرستادم ، انها گفتند ، گوشی شما اب خورده ، سیصد هزار تومن هزینه اب خوردگی و.رفع عیب میشه ، وبا تعویض ال سی دی که لمسش ترک داشت ،،،چهار صدو هشتاد هزار تومان طلب کردن قیمت خود گوشی نو با جعبه باطی هندزفری ، کابل و شارژر ، و گلس چهار صدو بیست تومن بود ،،،،تمام مدارکش هم موجود هست ،،،، قاب و شاسی گوشی از جنس پلاستیکی است که حتی از یک خاک انداز یا قاشق یک با مصرف ، ضعیف تر است ،،، مطمعن باشید اگر پانصد هزار بیشتر هم بدهید گوشی خارجی بخرید ،،، بهتر است ، انها گجتی که تولید میکنند ، با افتخار به نمایش میگذارند در ار ان دی ، و طراحی ، بیشتر بفکر بی نقص بودن ، کالا هستن و رضایت مشتری ، اما جی ال ایکس ، فقط بفکر ، پول درامد و سنبل کردن و شرکت خارجی ، برای ارایه محصول و اطلاعات ان تبلیغات میکنند و همین هواوی یا سام یا اپل ، یک طبقه از ساختمانشان مربوط به تبلیغات و بازار یابی است ،،،اما جی ال ایکس جای تبلیغات ، و در تبلیغات فقط و فقط شعار میدهد و جالبه اسباب بازی خودش رو با غول های گوشی سازی دنیا ، و خالقین این صنعت ، مقایسه میکند ،،،انگار گاری را با مازاراتی ، مقایسه کنید ، پول مردم بابت خرید این گوشی ، به جیب چینی ها میرود ،این کالا ایرانی نیست ، عین ال جی ، سامسونگ ، عین سیگار های کره ای و امریکایی که در ایران عرضه میشود ،،حال رد که قرار است. پول مردم به جیب چینی ها برود تا قطعه و لوازم مونتلژ این گوشی ، در ایران بشود و بعد با یک زمین خوردن جزیی ، مردم متضرر شوند بهتر است گوشی بخریم که مثل . همین هواویی ، که ده بار از فاصله یک متری از دستم یا روی موتور زمین افتاد بدون کلس ، یا گارد اما هیچ چیزی نشد ممنون

    پاسخ

    من الان دوساله ماد رو دارم و کاملا راضی ام..الان هم شاهین رو پیش ثبت نام کردم…به فامیل هم گفتم ماد خوبه نصف فامیل ماد دارن وهمشون راضین!!!!….+تبلت دبلیو 11 پلاس هم یکی از اعضا فامیل بخاطر توصیه موکد من خریدند که ایشون هم کاملا راضی هستند!!!!….خدمات پس از فروش 12 الی 18 ماهه طلایی جنرال لوکس(اسم جدید جی ال ایکس) واقعا شایان تقدیره که اگر مشکلی باشه رایگان میفرستی درست میکنند ورایگان برمیگرده و من یکبار استفاده کردم و لذت بردم!!
    ماد که واقعا محشر بود 5/5 اینچ گوشی فقط 150 گرم و پردازنده و رم قوی و دوربین 13…شاهین که دیگه همه چیز تمونه در حد اس 8 هستش!!!(6 اینچ 185 گرم پردازنده هشت هسته ای 2/4 و دو دوربین 16)…قابل مقایسه با آیفون ایکس و آیفون 8 نیست!!! (اونها از لحاظ کانفیگ خیلی پایین ترند-فقط برنده)…من دوست ندارم پولم رو صرف برند های خارجی کنم و درکنارش هم به مملکت ضربه بزنم..انتخاب راه با خودمان است که کشورمان را آباد کنیم یا عافیت طلبی پیشه کنیم.

    پاسخ

    منم شاهین و سفارش دادم به خاطر حمایت از تولید ملی
    امیدوارم خوب باشه
    و خوب اطرافیانم خریدن و راضی هم بودن

    پاسخ

    درود بر شما ابراهیم جان..کاملا موافقم..تولید ملی ولو صرفا مونتاژ باشد باید حمایت شود تا اینکه در میان مدت پیشرفت در آن حاصل شود..همه مردم متحد باید در این راه قرار گیرند بخاطر ایران و ایرانی.

    پاسخ

    شاید بگم با این مشخصات؛ نوت۸سامسونگ و آیفون۱۰ اَپل رو غورت داده…. دم متخصصین ایران گرم که امید رو به ایران عزیز هدیه دادند…مرحبا.

    پاسخ

    آقا کلاهبرداری بسته. شمار روزنامه که میدونی اینها واقعیت نداره . چرا این چیزها رو توی روزنامت پخش میکنی. اینها آفته. حداقل راستشو بنویسین. بگید این گوشی چینیه. آخه ایران تکنولوژی ساخت گوشی همراه رو نداره

    پاسخ

    مثل اینه که بگی چون اپل کاملا تو چین ساخته میشه چینیه
    حداقل رو هم در نظر بگیری کارگر ایرانی سر هم بندیش که میکنه
    باید از این شرکت ها حمایت بشه تا بتونن تکنولوژی ساخ بیشتر قطعات رو وارد کنن

    پاسخ

    زرشک.منم این گوشیو داشتم .سالهاست.ولی مثل اینکه شما توبازار نیستید.وفقط دنبال اسامی گوشیهای کره ایی یا چینی میچرخید.کمی موقع صحبت فکر بکنید.ممنون

    پاسخ

    تا کور شود چشم آن که پیشرفت ما را نمیتواند ببیند

    پاسخ

    سلام
    سالهاست که ئتکنولوژی های جدید در دنیا به بهترین محل کسب دآمد برای کشورها و ایضا ازار نفوذ در مناطق مختلف شده است .
    یکی از این بخشها گوشی های هوشمند می باشد که ضمن ایجاد درآمد وابستگی اقتصادی در این زمینه نیز ایجاد کرده است .
    بعنوان مثال شرکتا اپل ضمن درآمد بسیار زیاد برای صاحبان این کمپانی با انحصاری کردن نرم افزار آن نیز کاربران را اجبارا به تبعیت از قوانین خود در این حوزه کرده اند .
    حال درصورت توسعه این بخش هرچند بات دشواری و رقابت شدید همراه است از خروج ارز قابل توجهی می توان جلوگیری کرد .
    گوشی جی ال ایکس با این پرچمدار هرچند قدرت رقابت بالای را با برندهای مشهور ایجاد نمی کند ولی با این قیمت بهترین گزینه برای ایرانی ها می باشد که امتیاز های آن :
    – چیپست آن خیلی قابل قبول است
    – دوربین دوگانه بسیار قوی
    -حافظه داخلی بسیار مناسب
    – امتاز اصلی آن اشتغال هموطنان است که اگر هم ( که نیست )گرانتر هم باشد جیب بیگانه در میان نیست .
    به نظر من می توان نرم افزارهایی مختص این گوشی تولید کرد که بتواند فرهنگ ایرانی را رواج دهد .
    اپلیکیشن های مورد نیاز نژاد و گونه های زیستی ایرانی در آن نصب نمود که بتوان به آن اعتماد کرد .

    پاسخ

    اصلا جی ال ایکس با اون اسم مسخره و کیفیت پایینش ، در حد ، گوشی های مدرن دنیا نیست ،،،هرچند ،در ظاهر مشخصاتش ، عین گوشی های مطرح باشه ،،،چرا؟ این شرکت، از مونتاژ 2680 که گوشی ، با کیفیتی بود شروع کرد ، که شروع خوبی بود ، و سهی در جذب مشتری ،و اعتماد مردم داشت ، اما عین صنعت خودرو سازی ، مدل تولید ،عدم رعایت حقوق مصرف کننده را ،بجای ،بالابردن کیفیت ، رفع وابستگی ،و بومی سازی ، و مطرح ، کردن برند خود و گسترش اعتماد ،از کل ایران به دنیا ، را پی گرفت ،،در بخش طراحی ، گوشی ، همیشه گوشی هایی که میسازد ، نقص ،نرم افزاری ، و طراحی بدنه ، د ارد ، و جالب است ، گوشی ، ماد با بدنه پلاستیکی ،که از خاک انداز و سبد های ابکش ، که در پلاستیک فروشی ها عرضه میشود ضعیف تر است ، ال سی دی ، و اندازه قاب ، و لبه قاب بشکلی است که اگر از ارتفاع ، ده سامتی بزمین بیفتد ، ال سی دی ان میشکند ، و برای تعویض ان ،باید گوشی به کارخانه فرستاده شود ،که اسما کارخانه است ، سر گردنه و دقیقا ، مراد بیک و نسیم بیک منتظرند تا گوشی شما به انجا برود ، و قیمتی را برای تعویض و تعمیر گوشی ، از شما طلب میکنند که بیست هزار تومان کمتر از قیمت خرید یک گوشی نو هست . رسم اکثر شرکت های تولیدی در ایران همین است تور پهن میکنند و بعد ،گوش مشتری ر ا می برند ، همه بفکر این هستند که حدا لقل . دو میلیون گوشی بفروشن ، و از هر گوشی حدا اقل دویست هزار تومان سود ببرند ،و بعد دریافت این مبلغ ،.که 400000000000تومان میشود دیگر انگیزه ای برای رقابت یا کسب بازار جهانی ندارند البته مطلب زیاد است و این صفحه کم.،،،اما مطمعن باشید در بهترین حالت ،، اریا پلاس ،،،یا همین ، شاهین ،بیش از سیصد هزار تومان نمی ارزد ،،،، من بیش از هشت مدل گوشی از جی ال ایکس خریدم ، و با قاطعیت و مدرک ثابت میکنم ، که نه گوشی هایش گوشی است نه خدماتش خدمات ، بیشتر یک اسباب بازی است تا گوشی

    پاسخ

    همین حرفای مفت شما اجنبی پرستا باعث عقب افتادگی ما میشه
    ما ایرانی میخریم
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید
    یاعلی!ـ..

    پاسخ

    برو بخر بعد دو ماه که خراب شد چشم خودت کور میشه تا بری یدونه جدیدشو بخری

    پاسخ

    لطفا چرت و پرت نگو…

    پاسخ

    باسلام
    عزیزان بنده چندسال قبل شاغل شرکت GLX
    بودم.نمیدونم جدیدا وضع تولید چطور شده.
    قبلا شرکت مونتاژکار قطعات چینی بود.همه قطعات حتی برچسبها همه چینی به سفارش شرکت بود…واما پرچمدار…به جای این چرندیات چورت وپرت گفتن…حقوق بنده خداها پرسنلو بده…تا مجبور نشن برن اداره کار شاکی بشن…

    پاسخ

    مدیاتک؟؟؟؟پرچمدار؟؟؟😂😂😂😂یه چیزی شبیه پراید خودمونه.گرافیک ۲ هسته ای…خخخخ.جی ال ایکس کلا مونتاژ هستش.زحمتشو چین میکشه.

    پاسخ

    این چه حرفیه اخه یکم به تولید داخل احترام بگذار.

    پاسخ

    شرکت جی ال ایکس تو این مدت پیشرفت فوق العاده ای به نسبت سال های قبل و مدل های قبلی داشته.هم از لحاظ خدمات پس از فروش و پشتیبانی،هم از لحاظ طراحی و ظاهر فیزیکی،هم از لحاظ بازه قیمتی و هم از لحاظ سلیقه شناسی مشتری!
    من به عنوان یک فروشنده موبایل با اطمینان کامل باید عرض کنم که ۹۰% کسانی که از مدل های جدید جی ال ایکس استفاده کردن و میکنن،از خریدشون راضی هستن.
    لوازم جانبی جی ال ایکس هم از قاب ژله ای و گلس گرفته تا شارژر و تاچ و ال سی دی و… در سایت لوازم جانبی شرکت موجوده.
    و اما میرسیم به پرچمدار جدید جی ال ایکس یعنی شاهین!
    شاهین،به معنای واقعی حس در دست گرفتن یک پرچمدار رو به شما القا میکنه.اصلا به نقدهای بی منطقی که یه عده میکنن کار ندارم،چون این افراد کلاً با هرچی که ایرانیه مشکل دارن.یه عده دیگه هم درباره کالاهای ایرانی بیش از حد اغراق میکنن که این هم کار درستی نیست!
    یه حرفی هم با اونایی دارم که منتظرن جی ال ایکس یه گوشی بده بیرون و اینا برن مورد مشابه رو پیدا کنن و بیان بگن عهههه دیدی همونه؟
    عزیزان،مرسی که هستید و مارو از این همه اطلاعات بهره‌مند میکنید 🙂
    در زیر تفاوت های جی ال ایکس شاهین با UMI Digi S2 Lite و UMI Digi S2 Pro قرار داده شده میتونید مشاهده و مقایسه کنید.

    مدل GLX Shahin
    قیمت ۹۷۹.۰۰۰ تومان
    دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۱.۳ مگاپیکسل
    پردازنده ۸ هسته ای MT6757
    پردازنده گرافیکی Mali T880 MP2
    فرکانس پردازنده از ۱.۷ تا ۲.۴ گیگاهرتز
    صفحه نمایش ۶ اینچ IPS FHD
    رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۰۸۰*۲۱۶۰
    تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ
    حافظه داخلی ۶۴ و رام ۴ گیگابایت
    باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم-یون (Li-Ion)
    دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
    پشتیبانی از شبکه های 2G 3G 4G
    اندروید ۷
    گارانتی ۱۸ ماهه بهمراه خدمات پس از فروش معتبر

    مدل UMI Digi S2 Lite
    قیمت ۷۵۹.۰۰۰ تومان
    دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسل
    پردازنده ۸ هسته ای MT6750
    پردازنده گرافیکی Mali T860 MP2
    فرکانس پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز
    صفحه نمایش ۶ اینچ IPS
    رزولوشن صفحه‌نمایش ۷۲۰*۱۴۴۰
    تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل بر هر اینچ
    حافظه داخلی ۳۲ و رام ۴ گیگابایت
    باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری از نوع (نامعلوم)
    دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
    پشتیبانی از شبکه های 2G 3G 4G
    اندروید ۷
    گارانتی و خدمات پس از فروش (نامعلوم)

    مدل UMI Digi S2 Pro
    قیمت از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تا ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان
    دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسل
    پردازنده ۸ هسته ای Helio P25
    پردازنده گرافیکی Mali T880 MP2
    فرکانس پردازنده ۲.۶ گیگاهرتز
    صفحه نمایش ۶ اینچ IPS FHD
    رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۰۸۰*۲۱۶۰
    تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ
    حافظه داخلی ۱۲۸ و رام ۶ گیگابایت
    باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری از نوع (نامعلوم)
    دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
    پشتیبانی از شبکه های 2G 3G 4G
    اندروید ۷
    گارانتی و خدمات پس از فروش (نامعلوم)

    مقایسه و انتخاب با شما.
    یا حق!

    پاسخ

    لینک عکس مقایسه GLX با Samsung

    upsara.com/images/z26_presentation1.jpg

    پاسخ

    این گوشی میکسی بین s2 و s2 pro هستش که پردازنده و دوبین و رمش عین اس 2 پرو هست و کلا همه چیزش فقط ضدآب نیست در حالی که پرو ضدآبه…پرو حدود 1/7 میلیون و اس 2 ساده حدود 1 میلیون در بازار هست اما قطعا این گوشی بین 1.2 تا نهایتا 1.35 می ارزه…جالبه همین مشخصات رو در سامسونگ اس 8 و اس 8 پلاس تا حدود بسیار زیادی داریم و قیمت سه برابر همینه.در مورد آیفون ایکس هم به جرات میگم این گوشی به فاکتور گرفتن از برند و ضدآب بودن مشخصات فنی بالاتری از ایکس داره!!!!……حالا تولید ملی یا وارداتی؟!…اگر وارداتی می خریم دیگر غر نزنیم چرا ایران کار ندارد!!!!

    پاسخ

    گل پسر جنسیسم همون قدرت بی ام و 330 ارائه میده و سرعتشم تقریبا یکی هست. اما این که یک سوم بی ام و سری 3 قیمت داره دلیل نمیشه که کیفیتشم مثل بی ام و باشه. سامسونگ، اپل، میزو، شیائومی یا هر برندی میخری حداقل مطمئنی که تقلبی توش نیست. من خودم الان شیائومی دارم. مشخصات ی گلکسی میان رده 1 میلیونی با 400 ت میده و کیفیتشم واقعا حرف نداره. میگی نه برو چک کن ببین شیائومی می 4 چی هست. بعد با ی گلکسی میان رده مقایسه کن. کیفیت و مشخصاتش عالیه. اما جی ال ایکس انقدر عرضه داره که مشخصات ی گوشی خوب با نصف قیمت ی گوشی خوب بده و کیفیت خوبی هم ارائه کنه؟ تا بوده که جنس ایرانی از آشغالای چینی و هندی هم اشغال تر بوده و این حرف منم نیست حرف بازار هست. چون اگر که کیفیتش خوب بود مشتری پیدا میکرد. مثل شیائومی که الان باز هند قبضه کرده. داره اقای وطن پرست؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! من بعید میدونم

    پاسخ

    اینطور نیست دوست عزیز…من هم گلکسی سامسونگ رو داشتم (اس3) و هم آیفون اما بعد این ها (که البته شکستند!!!) رفتم سراغ ماد و حدود “”یکسال و نیم”” از ماد جنرال لوکس (جی ال ایکس) استفاده کردم به جرات میگم به نسبت قیمت عالی 399 هزار تومانی “راضی” بودم شدیدا…قطعا نمیگم این گوشی یک میلیونی در حد اس 8 سه میلیونی هست اما میگم به نسبت قیمت واقعا عالیه و من با اینکه بودجه ایکس 7 میلیونی رو هم دارم اما برای اینکه از کارگر ایرانی حمایت کنم از مونتاژ ایرانی حمایت میکنم…ضمنا گوشی های ساخت داخل کشور به رجیستری هم لازم ندارند.
    این گوشی کپی از UDIMIGI S2 PRO هست که قیمتش در حدود 1/8 میلیون تومان شده الان اما همین اس 2 پرو رو ضدآب بودنش رو فاکتور بگیریم دقیقا میشه شاهین.

    من قطعا از ماد راضی بودم (پرچمدار سه سال قبل) و حال از پرچمدار جدید حمایت میکنم
    دو دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته ای 2/4 گیگاهرتزی و باترییییی 5 هزارمیلی آمپرساعتی نظرم رو جلب کرده و از همه مهمتر ایرانی بودنش.

    پاسخ

    شما که این حرف ها رو میزنی پس فردا بیکار شدی بدون واسه همین حرفات بود.چون تو داری با این حرفات‌ با تولید ملی مبارزه میکنی.واقعا که!!!

    پاسخ

    البته این فقط نظر شماست نه نظر بازار بگو داره … مبسوزه که از گوشی من بهتره تازه بازار هند دست سامسونگ و اپل هست نه شیاومی یه گوشی برای ۳سال پیشو داره فکر میکنه چیه انگار تا حالا شاهین رو دستش گرفته که میگه آدم های مثل تو میرن رو مغز آدم

    پاسخ

    بعدم این که تو ایران کار نیست ربطی ب واردات و صادرات نداره. دلیلش معیارای دروغی و بی پایه اساس استخدام و دریافت نیرو و پارتی هست. یا شایدم شما خیلی دم کلفتی که پات بنده جایی و فکر میکنی همه مثل خودت نیستن و کار نیست. در مجموع برای این که ببینی کیفیت گوشی جی ال ایکس چی هست نمی خواد خون خودت کثیف کنی یا در مورد بقیه قضاوت کنی که چی بخرن چی نخرند، خیلی ساده هست . تشریف ببرید نمایندگی فروش همین شرکت ببینید مدیر شرکت چ گوشی دستشه. خودروسازامون که همه بی ام و و بنز و لکسوس سوارن علی رغم کیفیت عالی ماشینای ایرانی، شاید حداقل تو موبایل سازی حق با شما باشه ک بعید میدونم چون این درخت از تنه کجه

    پاسخ

    گل پسر چرا حرف مفت میزنی 🙂
    مگه 80 ملیون ایرانی همه قراره برن سر کار دولتی که میگی دلیل نبود کار پارتی بازی تو استخدامه؟
    بعدشم این اقا میگه من از جی ال ایکس استفاده کردم و راضی بودم الان تو چی میگی این وسط ؟؟؟
    این که میخوای گوشی ایرانی بخری یا خارجی به خودت مربوطه ولی لطفا قبل نظر دادن یکم از مغزتم استفاده کن. حیفه بی استفاده مونده 🙂

    پاسخ

    جناب عالی فکر میکنید چون کیفیت خودرو های داخلی به اندازه کافی نیست بقیه اجناس تولید داخل هم کیفیت خوبی ندارند؟ برو یه سر به بازار بزن و لوازم خانگی تولید داخل و پوشاک تولید داخل رو ببین بعد بیا نظر بده.

    پاسخ

    پرچمدار جدید ایرانی چیه این همون umidigi s2 هست فقط لوگو و رابط کاربری عوض شده ☺

    پاسخ

    نه اینجور نیست فقط ظاهرش یکیه ولی مشخصات جی ال ایکس بهتر است?

    پاسخ

    بله همینطوره شاسی همونه اما مشخصات ارتقا یافته. (رم سی پی یو دوربین باتری خدمات پس از فروش و …)

    پاسخ

    به عشق ایران عزیز کوروش بزرگ glxمیخرم ..

    پاسخ

    به عشق ایران نیست به عشق وضعیتی که نمیشه گوشیای دیگه خرید به عشق چیزی که ازمون گرفتن با این گرونی دلار ریجستر نشدن گوشیا و سیاست دولت باید فقط همین گوشیای اشغالو گرفت دیگه هیچوقت ایفون 10 نمیشه خرید . بله در عرض 3 ماه ایفون از 6 میلیون به 16 میلیون رسید بایدم اینو بگیم این کارو کردن فقط برای همین که محصولات داخلی فروخته بشه

    پاسخ

    با درود و احترام ، داداش الان هفت برند شناخته شده و بعضاً نامی دقیقاً آیفون ایکس رو زدن با نام و برند خودشون و البته چندین برند بی نام و نشان ،،،،، پس اینکه این گوشی کپی چه گوشی دیگه ای هست دلیل بر ضعف اون نمیشه ،

    پاسخ

    سلام من که گرفتم فکر می کنم گوشی خوبی باشه.
    من تو خریدم از کد معرف استفاده کردم و حدود 20 تومن تخفیف اضافه بهم داد.
    کد معرف(تخفیف)GM25494295

    پاسخ

    دستت درد نکنه .شما اگه فکر میکنی اینجوریه شما هم بشو یه تولیدگر اگه تونستی

    پاسخ