;
coinex

بررسی رشد پیام رسان تلگرام؛ ارزش تلگرام چند دلار است؟

ارزش تلگرام که یکی از پیام رسان‌های محبوب مخصوصا در ایران است، مورد بررسی قرار گرفته است. به نظر شما این پیام رسان محبوب چند دلار ارزش دارد؟

روند رشد اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توسط مجله فوربس مورد بررسی قرار گرفته است. براساس اطلاعات این مجله، ارزش تلگرام میلیاردها دلار است و بنابراین پاول دورف موسس آن توانسته به جمع افراد ثروتمند جهان بپیوندد. با وجود اینکه این پیام رسان به تازگی توانسته میزان محبوبیت خود را افزایش دهد، اما پیشرفت‌های خوبی داشته است.

بررسی میزان ارزش تلگرام

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به دلیل امکانات و ویژگی‌هایی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی در بین کاربران دست یابد. این پیام رسان در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است به گونه‌ای که بسیاری از افراد اقدام به ایجاد کسب و کارهایی از این طریق نموده‌اند. البته با وجود اینکه استفاده از این پیام رسان در ایران با محدودیت‌هایی همراه است اما باز هم از محبوبیت آن کم نشده است.


بیشتر بخوانید : بررسی میزان محبوبیت تلگرام ؛ آیا تلگرام فقط در ایران محبوب است؟


مجله فوربس روند رشد این پیام رسان محبوب را مورد بررسی قرار داده است. پس از بررسی‌ها اعلام نمود که  ارزش تلگرام یک میلیارد و 700 میلیون دلار است. بنابراین اکنون پاول دورف نیز یکی از ثروتمندان جهان محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که این پیام رسان روز به روز در حال رشد است و بنابراین ارزش آن بیشتر نیز خواهد شد.


بیشتر بخوانید : بررسی هویت پیام رسان تلگرام ؛ از آغاز تا فیلترینگ


پیش از این نیز پاول دوروف مدیرعامل تلگرام به بلومبرگ اعلام کرده بود که قیمت پیام رسان تلگرام به پنج میلیارد دلار رسیده است اما وی قصد ندارد که این پیام رسان را بفروشد زیرا وی اطمینان داشت که هر روز مخاطبان این پیام رسان بیشتر می‌شود و بنابراین بر ارزش آن نیز افزوده می‌گردد. پاول دورف همچنین پیش از تاسیس تلگرام، شبکه اجتماعی وکنتاکته را در روسیه راه اندازی کرده بود.


بیشتر بخوانید : ارز رمزنگار جدید تلگرام در دنیای مجازی عرضه می شود!


.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر