;
coinex

بررسی اپلیکیشن 724 ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی 724 بدانید

اپلیکیشن 724 یکی دیگر از اپلیکشین‌های ایرانی موجود برای تراکنش‌های مختلف مالی برای خرید شارژ، انتقال کارت به کارت پول، خرید بسته‌های اینترنتی و پرداخت قبوض و سایر امکانات است. در ادامه به بررسی اپلیکیشن 724 و مرور امکانات آن خواهیم پرداخت.

دنیای اپلیکیشن‌های مالی دنیای عجیب و غریبی است. آنها وارثان کدهای USSD هستند که این روزها صحبت از انقراضشان می‌شود و بانک مرکزی مصرانه برای حذف این کدها پافشاری می‌کند. این از طرفی برای اپلیکیشن‌های مالی مانند 724 یک اتفاق بی‌نظیر است و از سوی دیگر برای شرکتهای ارائه دهنده این کدهای دستوری، یک اتفاق تلخ به حساب می‌آید.

اما یکی از کدهای دستوری پرکاربرد در همین یکی دو سال اخیر، کد 724 بود که برای آن تبلیغات فراوانی انجام شد و مشترکین زیادی را به خود جلب نمود. با هوشمندی مسئولین این کد معروف، اپلیکیشن آن نیز ارائه شد تا کاربران بتوانند از طریق آن خدمات مدنظرشان را دریافت کنند.

بررسی اپلیکیشن 724

اپلیکیشن 724 که توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش راه‌انداری شده است از پشتیبانی بانک سامان که یکی از قدیمی‌ترین بانکهای خصوصی کشور است برخوردار بوده و به همین دلیل از قدرت مالی بسیار فراوانی برخودار است.

این اپلیکیشن همانند رقبایش برای ورود به بازار پرداخت‌های الکترنیکی راه طولانی را طی کرده و توانسته است به یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار مارکت‌های مختلف تبدیل شود. طبق آمارهای منتشر شده در مارکت‌های مختلف نشان می‌دهد که چیزی در حدود یک میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

با توجه به مالی بودن این برنامه و سودهای مالی مختلفی که این اپلیکیشن از تراکنش‌های مختلف دریافت می‌کند، نشان می‌دهد که راه‌اندازی این اپلیکیشن برای بانکهای مختلف چه سود سرشاری داشته است.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن مالی هف هشتاد


شاید این روزها نام اپلیکیشن 724 را بیش از هر جای دیگر از برنامه فوتبال برتر شنیده باشید. مسئولین این اپلیکیشن برای تبلیغات جایی بهتر از یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های فوتبالی کشور که به بازی‌های فوتبال داخل کشور می‌پردازد، نیافتند. البته این اتفاق بدی نیست؛ ولی یکی از ابزارهای بازاریابی این اپلیکیشن بر خلاف سایر اپلیکیشن‌ها که معمولا بر روی امکاناتشان تمرکز دارند، روی مقدار جایزه‌شان است که رقم آن 400 میلیون بوده و برای یک نفر در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن 724

در ادامه و با بررسی‌های مختلفی که توسط ما در تکراتو انجام شده است، متوجه خواهید شد که علیرغم امکانات بسیار خوب در این اپلیکیشن کمبودهایی نیز در آن وجود دارد که قطعا مورد توجه مدیران این اپلیکیشن قرار گرفته است؛ ولی اینکه چرا از نظر فنی این اپلیکیشن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نمی‌کند، سوالی است که ما نمی‌توانیم به آن پاسخ دهیم.

ما می‌توانیم با ارائه بررسی اپلیکیشن 724 به شما برای مقایسه این برنامه و دیگر اپلیکیشن‌های مالی مانند اپلیکیشن آپ، اپلیکیشن تاپ و اپلیکیشن هف هشتاد که قبل از این در تکراتو معرفی کردیم، قدرت و اطلاعات بدهیم تا بتوانید یک اپلیکیشن مالی بسیار خوب برای خود انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن مالی تاپ


صفحه اول

بررسی اپلیکیشن 724 ؛ ویژگی‌ها و امکانات

در ادامه به معرفی ویژگی های اپلیکیشن 724 می‌پردازیم که البته این ویژگی‌ها مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که ما در آن مشاهده کردیم و از بسیاری جزئیات چشم پوشی کردیم.

به آسانی کارت به کارت کنید

اولین قابلیت مهم که در بررسی اپلیکیشن 724 دیدیم، قابلیت کارت به کارت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی به حساب دیگر افراد پول انتقال دهند. این قابلیت که تا چندی پیش به دلیل ممنوعیت آن توسط بانک مرکزی از طریق هیچ بستر موبایلی امکانپذیر نبود، در حال حاضر با مصوبه بانک مرکزی در اپلیکیشن‌های مختلف ارائه می‌شود.

اپلیکیشن 724 نیز از این قابلیت استفاده کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق 22 کارت بانکی مختلف به همه بانکها و موسسات اعتباری عضو شتاب پول انتقال دهند. محدودیت‌های موجود در این اپلیکیشن برای کارت به کارت، همان محدودیت‌های بانک مرکزی برای انتقال پول است که از جمله آن عدم انتقال مبلغ بالای 3 میلیون تومان در هر روز است.

همچنین هزینه انتقال وجه کارت به کارت در اپلیکیشن 724 دقیقا طبق مصوبه بانک مرکزی بوده و همان مبلغی توسط کاربر پرداخت می‌شود که او هنگام انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، جابجا می‌کند.

بانکهای تحت پوشش اپلیکیشن 724 تا این لحظه که ما در حال نوشتن بررسی این برنامه مالی هستیم، بانکهای سامان، ملی، اقتصاد نوین، رفاه، سپه، سرمایه، پاسارگاد، پارسیان، دی، انصار، شهر، پست بانک، حکمت ایرانیان (بانک وابسته به ارتش)، خاورمیانه (که البته کمتر از 10 شعبه در کشور دارد)، مهر اقتصاد، قوامین (وابسته به نیروی انتظامی)، صنعت و معدن، قرض الحسنه رسالت، آینده، سینا، کشاورزی و ایران زمین هستند که کاربر می‌تواند از مبدا کارتهای این 22 بانک به همه کارتهای عضو شتاب که حتی در این لیست حضور ندارند، پول انتقال دهد.

روش انتقال وجه کارت به کارت به این شرح است که شما پس از وارد کردن شماره کارت خود و شماره کارت مقصد و وارد نمودن مبلغ قابل انتقال، درخواست بررسی می‌دهید و در صورت درست بودن شماره کارتهای وارد شده، اپلیکیشن لوگوی بانک و نام دریافت کننده را نشان می‌دهد و شما برای تایید روی این گزینه لمس می‌کنید تا بررسی شروع شود.

پس از این صفحه، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که نام پذیرنده و شرح پرداخت و مبلغ قابل انتقال را نمایش داده و از شما می‌خواهد تا اطلاعات رمز دوم و تاریخ انقضا و دیگر موارد را وارد کنید تا انتقال تکمیل شود.

 با اپلیکیشن 724 به راحتی شارژ خریداری کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن 724 خرید شارژ که به کاربر امکان می‌دهد در یک محیط بسیار زیبا و دلنشین که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد، برای سیم کارت خود شارژ خریداری کند.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن همراه من


در این قسمت از اپ 724 کاربر می‌تواند برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل شارژ خریداری کند. شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراهی که قصد شارژ کردن آن را دارید، نوع شارژ را بدون اینکه خودتان تعیین نمایید توسط اپلیکیشن مشاهده کنید که البته کار چندان عجیبی نیست و صرفا از روی پیش شماره این تشخیص صورت می‌پذیرد.

پس از وارد کردن شماره لیست، شارژهای موجود برای این اپراتور نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب مبلغ و نوع شارژ مدنظرتان، سیم کارت را شارژ کنید. اینکه می‌گوییم نوع شارژ را می‌توانید در این بخش انتخاب کنید، بدین معناست که در اپراتورهای دوم و سوم این امکان وجود دارد که با همان هزینه بتوانید شارژ بیشتر تا 30 درصد دریافت نمایید که این شارژ دارای محدودیت‌های مختلفی از جمله زمان مصرف است که باید این محدودیت‌ها را نیز اعمال کنید و در مقابل از شارژ بیشتر برخوردار شوید.

به راحتی قبوض مصرفی خود را پرداخت کنید

یکی از مشکلاتی که ما ایرانی‌ها تا همین چندسال گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم، مشکل پرداخت قبوض مصرفیمان بود که ساعتها برای پرداخت آنها باید صف می‌ایستادیم.

اما با ظهور روش‌های مختلف پرداخت مانند دستگاههای خودپرداز بسیاری از صف‌های بانکی برای پرداخت قبوض کاهش یافت، ولی با حذف پرداخت قبوض در باجه‌های بانکی صف‌های طولانی در مقابل دستگاههای خودپرداز شکل می‌گرفت. با ظهور کدهای USSD  و در حال حاضر اپلیکیشن‌های مالی مانند اپلیکیشن 724 این امکان به راحتی از طریق 724 قابل انجام است که به دو روش مختلف نیز صورت می‌گیرد.

کاربر در روش اول می‌تواند شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده و پس از آن مبلغ و نوع قبض را مشاهده نماید و در صورت تایید نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. البته نکته‌ای که در اینجا مطرح است، عدم محدودیت پرداخت قبوض دستگاههای مختلف است که به کاربر اجازه می‌دهد هر قبضی که دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت است، از طریق این اپلیکیشن مالی قابل پرداخت باشد.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن مالی آپ


در روش دوم کاربر می‌تواند از طریق بارکد خوان نسبت به پرداخت قبض خود اقدام نماید. قطعا بارکدهای قبض‌های مختلف را در گوشه آنها مشاهده کرده‌اید و برایتان سوال شده که این خطهای بلند و کوتاه برای چیست که با ظهور این اپلیکیشن‌ها، کاربرد این بارکدها نیز افزایش یافت.

اینترنت سیم کارت خود را خریداری کنید

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم و بسیار پرطرفدار در اپلیکیشن 724 بخش خرید بسته‌های اینترنت همراه اول و ایرانسل است که کاربران 724 می‌توانند از طریق این دو بخش که البته به صورت دو بخش مجزا هستند، برای سیم کارت خود بسته خریداری نمایید.

نکته مهم که قبل از توضیحات مربوط به نحوه خرید بسته باید بگوییم این است که این اپلیکیشن نیز به جای اعلام هزینه اولیه بسته‌ها، هزینه نهایی که با افزوده شدن مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می‌شود، نمایش داده و کاربر در همان لحظه اول مشاهده بسته‌ها می‌تواند با مشاهده مبلغ نهایی نسبت به مقایسه بسته‌های مختلف اقدام نماید.

برای خرید بسته‌های اینترنتی بسته به شماره و اپراتوری که دارید باید وارد بخش مربوط به آن شوید. در این بخش به طور مثال در قسمت مربوط به همراه اول می‌توانید برای سیم کارت‌های اعتباری و سیم کارت‌های دائمی بسته اینترنتی خریداری کنید. کاربر می‌تواند با انتخاب بازه زمانی ساعتی، روزانه،  هفتگی، ماهانه و سالانه بسته‌های مختلف را مشاهده کرده و اقدام به خرید نماید.

در بخش اپراتور ایرانسل نیز کاربر می‌تواند از بین دو نوع اینترنت مختلف که توسط شرکت ایرانسل ارائه می‌شود، یکی را انتخاب کرده و بسته موردنظرش را خریداری نماید. بسته‌های فورجی و بسته‌های تی‌دی‌ال‌تی‌ای در این بخش قابل خرید هستند. پس از وارد کردن شماره می‌توانید از بین بسته‌های مختلف ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه بسته مدنظرتان را خریداری نماید.

پرداخت آسان حق بیمه

یکی از معضلات بزرگ بیمه گذاران سازمان تامین اجتماعی، این است که می‌بایست ماهانه و یا سه ماهه مبلغی را به عنوان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمایند. این اتفاق می‌بایست از طریق بانک رفاه صورت بگیرد، ولی با امکان ویژه‌ای که اپلیکیشن 724 در اختیار کاربرانش گذاشته که تقریبا یک امکان ویژه در بین اپلیکیشن‌های مالی است، آنها می‌توانند با ارائه شناسه قبض و مبلغ قبض نسبت به پرداخت حق بیمه خود و سایر پرداختی‌های مربوط به سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.

این پرداخت‌ها از طریق بانک سامان و با همکاری سازمان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد که تسویه‌های آن نیز در اسرع وقت انجام می‌شود. این موضوع برای بیمه‌گذاران بسیار مهم است؛ چرا که تاخیر در پرداخت حق بیمه مساوی با حذف بیمه است.

بدهی موبایلتان را پرداخت کنید

قطعا افرادی که سالهاست شماره تلفن همراه دائمی دارند، می‌دانند که برای پرداخت قبض تلفن همراه خود می‌بایست به دفاتر مخابرات و یا شعب بانکی مراجعه می‌کردند. همچنین دریافت قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره نیز با سختی‌هایی همراه بود. اگر کاربر می‌خواست جزئیاتی از صورتحساب فعلی خود داشته باشد، می‌بایست پروسه بسیار طولانی را طی می‌کرد، ولی با ظهور اپلیکیشن‌های مالی مانند اپلیکیشن 724 کاربران می‌توانند صرفا با واردن کردن شماره همراه خود قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن 724 امکان پرداخت بدهی موبایل است که کاربر می‌تواند با وارد کردن شماره تلفن همراه دائمی خود قبض میان‌دوره و پایان‌دوره خود را مشاهده نماید. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه دائمی دو قبض میان‌دوره و پایان‌دوره نمایش داده می‌شود که کاربر می‌تواند هر کدام از قبوض را که بخواهد پرداخت کند.

با اپلیکیشن 724 طرح ترافیک بخرید

یکی دیگر از معضلاتی که ساکنین شهر تهران و بعضی دیگر از شهرهای بزرگ کشور با آن مواجعه هستند، مشکل عدم امکان ورود به بعضی از معابر شهری بدون داشتن طرح ترافیک است. تا چندی قبل برای خرید طرح ترافیک می‌بایست از طریق کیوسک‌های مربوطه در سطح شهر اقدام می‌کردید که این اتفاق با مشکلات زیادی روبرو بود ولی با استفاده از قابلیت اپلیکیشن 724 به راحتی می‌توانید، طراح ترافیک بخرید و با خیالی آسوده به معابر ممنوعه وارد شوید.


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید طرح ترافیک هفتگی با گوشی موبایل


پس از ورود به بخش طرح ترافیک در اپلیکیشن 724 می‌توانید ابتدا شماره پلاک خود را در یک محیط گرافیکی فوق‌العاده وارد کنید و سپس از بین سه طرح مختلف که ساعات ورود به طرح را مشخص می‌کند، طرح مدنظرتان را خریداری نمایید. شما می‌توانید از بین سه سطح “از ساعت 6 و نیم صبح” ” از ساعت 10 صبح” و از ساعت 14 ظهر” طرح مدنظرتان را خریداری کنید. همچنین می‌توانید پلاک‌های مختلفی را به اپلیکیشن 724 اضافه کنید تا برای هر کدام از آنها در مواقع موردنیاز طرح ترافیک بخرید.

گزارش تراکنش‌های مالی خود را مشاهده کنید

یکی از بخش‌های قابل توجه در اپلیکیشن 724 بخش گزارش تراکنش‌هاست. کاربران می‌توانند در این بخش به تمامی تراکنش‌هایی که در اپلیکیشن انجام داده‌اند دسترسی داشته باشند. به طور مثال اگر برای ارائه گزارشی نیاز به جزئیات کارت به کارت انجام شده‌تان دارید، می‌توانید از این بخش اطلاعات کامل از مبلغ و تاریخ و اطلاعات مختلف بانکی را مشاهده کنید.

همچنین در دیگر بخش‌ها گزارش تراکنش‌های مختلف خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض مصرفی، پرداخت قبوض تامین اجتماعی و خرید طرح ترافیک وجود دارد.

مسابقات فوتبال را پیش‌بینی کنید و جایزه بگیرید

یکی از موضوعات پرطرفدار در ایران و در سرتاسر دنیا بحث پیش‌بینی است که البته این موضوع در ایران به صورت شرط‌بندی جرم بوده و خلاف قانون است.

اما اپلیکیشن‌های مختلف و شرکتها و سایتهای گوناگون مانند نود اقدام به راه‌اندازی مسابقت پیش‌بینی رایگان کرده‌اند که طبق آن کاربرانی که درست‌ترین پیش‌بینی را داشته باشند، صاحب جوایز مختلفی می‌شوند. یکی از بخش‌های جذاب اپلیکیشن 724 نیز بخش پیش‌بینی مسابقات است.

کاربران می‌تواند نتایج مسابقات لیگ برتر داخل کشور را در آن پیش‌بینی کنند و امتیازات خود را افزایش دهند. این امتیازات قابلیت تبدیل به امتیازت قابل مصرف در قرعه کشی‌های بزرگ اپلیکیشن 724 را دارد. کاربران پس از ورود به بخش پیش‌بینی مسابقات فوتبال لیگ برتر، با انتخاب هفته مدنظرشان لیست بازی‌ها را مشاهده می‌کنند که می‌توانند با انتخاب گزینه ” پیش‌بینی کن” پیش‌بینی مدنظرشان را در این بخش وارد کنند.

همچنین کاربران می‌توانند بازی‌های تیم ملی کشورمان را در بازی‌های دوستانه و جام جهانی را نیز پیش‌بینی نمایند. در زیر این بخش یک کادر وجود دارد که در آن 4 گزینه مختلف دیده می‌شود. یکی از این بخش‌ها بخش امتیازهاست که کاربران می‌توانند برای مشاهده امتیاز خود از آن استفاده نمایند.

در بخشی دیگر از این اپلیکیشن، بخش تازه‌ها وجود دارد که کاربران می‌توانند با انتخاب این گزینه به آخرین اخبار مربوط به بخش پیش‌بینی که اغلب اخبار مربوط به معرفی برندگان جوایز این پیش‌بینی‌هاست، دسترسی داشته باشند.

همچنین اگر نمی‌دانید که چگونه باید در این بخش فعالیت کنید، نگران نباشید؛ چرا که اپلیکیشن 724 یک راهنمای کامل و جامع تدارک دیده است که با مشاهده و مطالعه آن به راحتی می‌توانید در این بخش فعالیت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید.

موجودی کارتتان را مشاهده کنید

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن‌های مالی که به تازگی با مصوبه بانک مرکزی به آنها اضافه شده، امکان مشاهده موجودی کارت‌های بانکی است. در اپلیکیشن 724 نیز این امکان اضافه شده و مشتریان آن می‌توانند موجودی کارت خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده موجودی کارت بانکی صرفا کافیست رمز دوم کارت خود را از طریق دستگاههای خودپرداز دریافت کرده و با وارد کردن اطلاعات در این اپلیکیشن موجودی کارتتان را ببینید.

اگر از کارت‌های سامان استفاده می‌کنید این بخش ویژه شماست

از دیگر بخش‌های اپلیکیشن 724 بخش سپ کارت است که مختص کارتهای بانک سامان است. این بخش از اپلیکیشن امکانات خاص‌تری ارائه می‌دهد. به طور مثال کاربران از این بخش می‌توانند موجودی حسابشان را از این طریق مشاهده کرده و گردش کارت خود را ببینند.

امکان مشاهده گردش حساب یکی از امکانات بی‌نظیری است که در دیگر اپلیکیشن‌های مالی وجود ندارد، ولی محدود‌ شدن این امکان و امکان موجودی حساب، به حسابهای بانک سامان این ویژگی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

اپلیکیشن 724 در این بخش برای کاربرانش خدمات بسیار جالبی در نظر گرفته که از جمله آنها تخفیفاتی است که از سوی فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در سرتاسر کشور است. دارندگان سپ کارت می‌توانند با مراجعه به این مراکز از تخفیفات متنوع این اپلیکیشن استفاده کنند.

اگر شما نیز سپ کارت دارید و می‌خواهید که از خدمات‌دهندگان این کارتها با خبر شوید، می‌توانید از بخش مراکز پذیرنده اپلیکیشن 724 استفاده نمایید و با فیلدهای مختلف از جمله نوع کسب و کار، استان و شهر مورد نظرتان، پذیرندگان سپ کارت را برای ارائه تخفیف‌های مطرح شده، مشاهده نمایید.

رابط کاربری جذاب

وقتی که بررسی اپلیکیشن 724 را آغاز کردیم، متوجه شدیم که پرداخت الکترونیک سامان نسخه جدیدی از آن را ارائه کرده است که به طور کلی با نسخه فعلی ما متفاوت است. این تفاوت در رابط کاربری این اپلیکیشن به وضوح قابل مشاهده بوده و برای هر فردی ملموس است. این اپلیکشین که قبل از این دارای یک گرافیک ساده و قابل پیش‌بینی بود، در حال حاضر یک رابط کاربری با گرافیک بسیار جذاب دارد که به شخصه از دیدن نوع طراحی آن لذت بردم.

البته این رابط کاربری چیز عجیب و متفاوتی از نظر ساختار نیست، ولی باعث شد ما این رابط کاربری را یک رابط کاربری جذاب و کاربرپسند بنامیم. سادگی و استفاده از رنگ‌های ملایم و آرام، بیشتر به برندینگ این اپلیکیشن وابستگی دارد. فونت و آیکون‌های مختلف استفاده شده در این برنامه آرامش خاصی به کاربر برای استفاده از آن می‌دهد که قبل از این در اپلیکیشن 724 وجود نداشت.

اپلیکیشن مالی 724 چه ضعف‌هایی دارد؟

در ادامه به مهم‌ترین ضعف‌هایی که در استفاده از این اپلیکیشن به آن برخورد کردیم می‌پردازیم. بعضی از این اشکالات فنی بوده و بعضی دیگر از نظر نوع خدمات ارائه شده مطرح می‌شود که امیدواریم مورد توجه مسئولین اپلیکیشن 724 قرار بگیرد.

نبود امکان خرید بسته‌های رایتل

اولین اشکالی که در اپلیکیشن 724 به آن برخورد کردیم این بود که کاربران اپراتور رایتل در این اپلیکیشن امکان خرید بسته‌های اینترنتی رایتل را ندارند. به نظر می‌رسد با توجه به تبلیغات فراوان رایتل در بخش اینترنت پرسرعت، نبود امکان خرید بسته‎ها یک ضعف بزرگ در اپلیکیشن 724 به نظر می‌رسد.

نبود امکان خرید شارژ اپراتورهای دیگر

از دیگر ضعف‌های اپلیکیشن 724 نبود امکان خرید شارژ سایر اپراتورها است که با توجه به حضور اپراتورهای مجازی مختلف و همچنین اپراتور تالیا، به نظر می‌رسد مسئولین 724 باید امکان خرید شارژ این اپراتورها را به اپلیکیشن اضافه کنند.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن ایرانسل من


تغییر کلی گرافیک نرم افزار هنگام پرداخت

هر چقدر که از گرافیک و رابط کاربری اپلیکیشن 724 تعریف کردیم در بخش آخر پرداخت خریدهای مختلف، بد سلیقگی شده و به نظر می‌رسد که این بخش از دید مدیران اپلیکیشن دور مانده است. پس از خرید شارژ یا پرداخت قبض و یا هر تراکنش دیگر، کاربر به صفحه اینترنتی پرداخت منتقل می‌شود که کاملا با محیط اصلی اپلیکیشن تفاوت دارد.

نبود امکانات جانبی مثل بیمه

با توجه به حضور دیگر اپلیکیشن‌های مالی در زمینه‌های مختلف مانند بیمه و سایر خدمات جانبی، نبود امکانات مشابه در اپلیکیشن 724 بسیار مشهود بوده و یک ضعف بزرگ برای آن به شمار می‌رود. با توجه به حضور بیمه مستقل در گروه مالی سامان، این اپلیکیشن می‌تواند خدمات بسیار خوبی در زمینه فروش بیمه‌های حادثه، عمر و درمان ارائه دهد.

همچنین صرافی بانک سامان و دیگر مجموعه‌های گروه مالی آن می‌توانند به اضافه کردن امکانات خاص به این اپلیکیشن کمک شایانی را انجام دهند.

 

اپلیکیشن مالی 724

جمع بندی

در انتهای بررسی اپلیکیشن 724 باید بگوییم که این برنامه جزو اپلیکیشن‌های مالی قابل قبول ارزیابی می‌شود و با توجه به امکاناتی که برای آن گفتیم نیازهای اصلی کاربر در زمینه تراکنش‌های موبایلی را مرتفع می‌کند. ولی با توجه به نواقص آن، می‌توانیم بگوییم که در رده‌بندی اپلیکیشن‌های مالی رده اول قرار نمی‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن 724

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید اپلیکیشن مالی 724 را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    با سلام چرا در برنامه 724 من تراکنشها پاک شده در حالیکه من بعنوان سند از آنها استفاده میکردم

    پاسخ

    خیلی مردید آره

    پاسخ

    چطور به اپلیکیشن 724 اعتماد کنم؟

    اپلیکیشن 724 محصول شرکت «پرداخت الکترونیک سامان (سپ)» (وابسته به گروه مالی سامان) است.

    این شرکت موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در سال 1383 و مجوز قطعی فعالیت خود را را در سال 84 از این مرجع دریافت کرد.

    «سپ» با مجوز رسمی فعالیت از شاپرک (سامانه شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی)، یکی از 12 شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت در ایران، و همچنین از معدود دارندگان گواهینامه معتبر ISO27001 در زمینه امنیت اطلاعات از موسسه AQC است.
    *** در این صورت چرا پرسش و پاسخ با کاربران در این سایت برسی و پیگیری نمیشود؟؟؟؟ بطور مثال
    هزینه ی پرداخت قبوض با موفقیت انجام و تراکنش ها هم موفق میزند؟ ولی مبلغ پرداخت شده به ذینفع نمیرسد که کلی ناهماهنگی بعدی بوجود می آورد. و پاسخگوهای سایت سپ هم جواب صحیح و راهنمایی جهت رفع مشکل نمی کنند و…. امید که این شرکت تجدید نظر در ارائه خدماتش جهت بهره وری بیشتر کاربران و سپ منظور کند

    پاسخ

    من الان چندین روز به کیف پولم مبلغی و واریز کردم ومیخوام از پول خودم بردارم که فقط چندین روز می‌نویسه سرویس نقدش کن(کیف پول) برای کاربران #۷۲۴*غیرفعال هست بزودی فعال میشه باباپول مردم نگهداشتن اوکیف پول اپلیکیشن فقط میتونیم شارژ بگیریم؟ نمی‌دونم جلو چشمون دارن آزمون سواستفاده میکنن اگرروهم اوکیف پول هرنفر یک میلیون تومان همینجوری نگهدارن حدودا بیشتر از ۱میلیون نفرم کاربر داره ببینین فقط سودبانکیش کجامیزنه یه ماه همینجوری ادامه بدا کافیه انم بودجه بلاعوض چندین یه مدت زیاد.هه

    پاسخ

    سلام..چطور میشه بخش گزارش تراکنشها رو پاک وحذف کرد

    پاسخ

    سلام مشکل دارم در این اپلیشن همه کار انجام میده به جز کارت به کارت قبلا استفاده میکردم گوشیم خراب شد رو یه گوشی دیگه نصب کردم دیگه کارت به کارت نمیزنه خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ

    سلام چرا هیچ وقت جوایز پیش بینی لیگ برتر داده نشده؟

    پاسخ

    چطور گزارش ها رو پاک کنم

    پاسخ

    سلام چرا نمیتونم از هیچ کارتی موجودی بگیرم

    پاسخ

    سلام
    چرا این اپلیکیشن رو نمیتونم روی گوشی ایفون نصب کنم😕

    پاسخ

    سلام . من قبض موبایلم رو با این اپلیکیشن پرداخت کردم و تراکنش هم با موفقیت انجام شد ولی هنوز مبلغ از قبض مبایل کم نشده . الان ۴۸ ساعت گذشته . لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام میثم جان
    این اشکال از سمت همراه اول هست که دریافتی هاش رو تا 72 ساعت کاری اعمال می کنه. دقت کن 72 ساعت کاری یعنی روزهای تعطیل رو بزارید کنار و بعدش 3 روز حساب کنید. اگر نشد زنگ بزنید همراه اول جویا بشید. البته آخرشم میگن باید صبر کنید خودش درست میشه.

    پاسخ