;
coinex

زنفون 5 رقیب جدی آیفون ایکس است؛ استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی

شرکت ایسوس گوشی تازه ای به نام زنفون ۵ تولید کرده که رقیب جدی آیفون ایکس است. در ساخت این گوشی از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده شده است.

به گزارش تکراتو، این گوشی که رقیب جدی آیفون ایکس است، ویژگی های منحص به فردی دارد. این ویژگی می‌توانند از جمله دلایلی باشند که باعث شده زنفون رقیبی برای محصولات آیفون مخصوصا آیفون ایکس باشد.

بررسی ویژگی های رقیب جدی آیفون ایکس یعنی زنفون 5

این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی است که حدود ۹۰ درصد از بدنه آن را پوشانده است. در این گوشی هوش مصنوعی وظیفه تنظیم خودکار نور و میزان رنگ ها را بر عهده دارد. حسگرهای تعبیه شده بر روی بدنه از حضور کاربر در برابر گوشی مطلع می شوند و به طور خودکار وقتی فرد محل را ترک کند، نمایشگر را خاموش می کنند.


بیشتر بخوانید: گوشی ایسوس زنفون ۵ در اسفندماه امسال رخ نشان می‌دهد


این گوشی یادشده که رقیب جدی آیفون ایکس است، تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و نسبت تصاویر در آن ۱۹ به ۹ است. دقت نمایشگر ال سی دی این گوشی ۲۲۴۶ در ۱۰۸۰ است و مجهز به قفل چهره برای باز کردن گوشی در صورت مشاهده صورت فرد است.

پردازنده Snapdragon ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است. حداقل قیمت این گوشی ۴۹۹ یورو و باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپری است.

دوربین های دوگانه این گوشی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بوده  و از توانایی خوبی برای عکاسی باکیفیت در شب برخوردار هستند. هوش مصنوعی این گوشی در تنظیم نور و رنگ و پردازش تصویر بعد از عکاسی نیز به کمک شما خواهد آمد.

بلندگوی قدرتمند گوشی یادشده از توانایی بالایی برای پخش جزئیات صدا برخوردار بوده و وضوح بالایی دارد. پشتیبانی از فرمت های صوتیAptX HD  و  LDACاز جمله ویژگی های زن فون ۵ است. بنابراین این گوشی نیز مانند محصولات آیفون قدرتمند است و می‌تواند رقیب جدی آیفون ایکس باشد.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر