coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اختتام در حوزه کسب و کار بزرگترین مشکل کشور است!

مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کل کشور بزرگترین مشکل کشور را، مشکل اختتام کسب ‌و کار اعلام نمود.

به گزارش تکراتو، مرتضی ادب تاکید کرده است که نبود اختتام صحیح در حوزه کسب و کارها باعث شده کشور در حوزه رقابت‌پذیری با مشکل روبه رو گردد. مرتضی ادب ظهر امروز در اختتامیه پنجمین همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد بهبود محیط کسب و کار در مورد بزرگترین مشکل کشور سخن گفت.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد که موضوع رتبه کسب و کار در بانک جهانی یک مبحث کمی در رابطه با صحت و سهولت بوده اما این موارد فقط ابزار بوده است؟ آیا کشور به تنهایی فقط با یک ابزار می تواند به هدف خود دست پیدا کند؟

بزرگترین مشکل کشور اختتام کسب و کار است!

ادب در ادامه اعلام کرد که در حوزه توسعه پایدار باید گفت که کلمه توسعه در کنار پایدار با هم توانسته‌اند مباحث بسیار جدی باشند. به گفته وی این توسعه به دو طریق تبین شده، یعنی هم شاخص رشد توسعه ای و هم شاخص رشد اقتصادی که باعث شده اند زیرساخت لازم نیز ایجاد گردد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کل کشور افزود که نگه‌داری کسب و کار در کشور ما امری مهم است، زیرا در کشور روزانه تعدادی شرکت به ثبت می‌رسند و این کمک به زیرساخت‌های کشور است که در بخش شرکت‌داری مطرح می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دغدغه و مشکلات کسب و کارهای فضای مجازی در نظر گرفته شود!


ادب در ادامه سخنان خود در مورد بزرگترین مشکل کشور خاطرنشان کرد که کشور در حوزه سهولت، قوانین خوبی دارد اما آیا در حوزه نگهداری کسب و کار نیز قوانینی مناسب دارد؟ وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل کشور اختتام کسب و کار است، ادامه داد که نبود اختتام صحیح در حوزه کسب و کارها باعث شده در حوزه رقابت پذیری کشور با مشکل روبه رو گردد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کل کشور اضافه نمود که اگر کسی قصد ورود به یک کسب و کار را داشته باشد باید در ابتدا بداند که دیگران در این شغل چه تجربه‌هایی دارند اما به طور مشخص در رتبه ظاهری کسب و کار ما این امر را مشاهده نمی‌شود.

در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد که بخشی از شکست‌های افراد مختلف در پروژه‌ها، عدم استفاده از تجربیات است. به گفته وی تاکنون در کشور در مورد تجارت فرامرزی صحبت شده و سمینارهایی بسیاری نیز برگزار شده اما در حوزه تجارت خارجی تا این میزان پیشرفت وجود نداشته است.

.

منبع: isna

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر