;
coinex

پتنت اسنشال دوربین سلفی متحرک را به نمایش گذاشت

اسنشال یکی از شرکت‌های تازه کار؛ اما پرتکاپوی دنیای گوشی سازی محسوب می‌شود. این شرکت به تازگی پتنت یک دوربین سلفی متحرک را به ثبت رسانده است.

چند روز پیش منابع خبری اطلاعاتی را در مورد گوشی مفهومی ویوو اپکس (Vivo Apex) منتشر کردند. گفته شده است که ویوو اپکس از یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه بهره می‌برد و صدا را از صفحه نمایش خود منتشر می‌کند. منابع اطلاعاتی همچنین گفته‌اند که کاربر می‌تواند با لمس کردن هر بخشی از قسمت پایین پنل این گوشی، اسکنر اثر انگشت آن را که در داخل نمایشگر قرار گرفته است، فعال و قفل گوشی را باز کند.

اندی روبین به دنبال دوربین سلفی متحرک

چنین ویژگی‌هایی باعث شده‌ است که تعداد زیادی از کاربران این سوال را مطرح کنند که سازنده چینی دوربین سلفی گوشی کانسپت جدیدش را در کجای بدنه آن قرار داده است؟ ویوو برای این موضوغ یک راهکار جدید ارائه کرده است. این سازنده در ساخت گوشی اپکس از یک دوربین متحرک سلفی استفاده کرده که از بدنه گوشی به سمت بالا خارج می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین های سلفی ؛ کدام گوشی‌ عکس‌های سلفی بهتری می‌گیرد؟


برخی می‌گویند که این ایده ویژگی‌های خلاقانه زیادی را در خود دارد؛ اما اندی رابین از شرکت اسنشال با ارائه اسنادی نشان داده است که پتنت دوربین متحرک سلفی به شرکت اسنشال تعلق دارد. این پتنت ظاهرا در ماه مه سال 2016 میلادی (اردیبهشت 95) با عنوان “یک ابزار و راهکار برای بهبود فضای نمایشگر گوشی های همراه” ثبت شده است.

یکی از تصاویر ثبت شده به همراه این پتنت دوربین یک گوشی همراه را نشان می‌دهد که مانند دوربین سلفی ویوو اپکس از بالای بدنه گوشی خارج شده است. اسناد موجود نشان می‌دهند که در یک مدل دیگر، این ماژول در گوشه بدنه گذاشته شده و نقش یک شاسی فعال کننده دوربین را بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید: قاشق سلفی این امکان را به شما می دهد که حین غذا خوردن عکس سلفی بگیرید


از آنجایی که اپکس یک گوشی مفهومی است، به نظر نمی‌رسد که ویوو مجبور باشد که برای استفاده از دوربین متحرک سلفی از شرکت اسنشال مجوز بگیرد؛ اما در صورتی که این سازنده چینی بخواهد این طرح را وارد مرحله تولید انبوه کند باید ابتدا مکالمه‌ای با سازنده مشهور آمریکایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر