coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برخورد با فیس بوک و توییتر به دلیل انتشار محتوای تروریستی

انتشار محتوای تروریستی در فیس بوک و توییتر برخورد با این شبکه ها را به دنبال خواهد داشت. اتحادیه اروپا قرار است این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش تکراتو، در پی سهل‌انگاری شبکه‌های اجتماعی در برخورد با محتوای تروریستی و نقض کپی‌رایت، اتحادیه اروپا وارد تعیین ضرب‌الأجل شده است. اتحادیه اروپا طی سال های اخیر به شبکه‌های اجتماعی که نقض کپی‌رایت کرده یا واکنش منفعلانه‌ و انتشار محتوای تروریستی داشته اند، تذکر داده و در نظر دارد قوانین سختگیرانه‌تری را در مورد آنها به اجرا بگذارد.


بیشتر بخوانید: اعلام تعداد کل کاربران فعال در توییتر ؛ علت افزایش کاربران چیست؟


انتشار محتوای تروریستی در بعضی شبکه های اجتماعی با وجود هشدارها!

تصمیم برخورد با بکه های اجتماعی با توجه به عدم توجه این شبکه‌ها به هشدارها، اتخاذ شده و برای اجرای آن قرار است به شکل ضرب‌الأجلی ورود گردد. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تحت سیطره قوانین این اتحادیه، معتقدند که این محتواهای ناپاک و نقض کپی‌رایت، استفاده درست از این شکبه‌ها را سخت است.

البته تاکنون کشورهایی نظیر آلمان و بریتانیا اقداماتی را برای کاهش این نوع مشکلات و کاهش انتشار محتوای تروریستی ، نظیر جریمه 50 میلیون یورویی در نظر گرفته‌اند، اما قرار است با ضرب‌الأجلی که توسط این اتحادیه در نظر گرفته می‌شود، اقدامی یکپارچه و سازماندهی شده را انجام دهند.

این قوانین جدید را می‌توان در حوزه انتشار و وضعیت محتوا دانست. به عنوان مثال برخی قوانین این اتحادیه می‌گوید هر فرد یا گروهی که خبرهای نامناسب را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، به سرعت مورد بررسی شخصیتی و آنالیز رفتار اینترنتی قرار می‌گیرد.

لذا باید از انتشار محتوای تروریستی و محتوای نامناسب جلوگیری گردد و بعد از ارسال به فاصله حداکثر یک ساعت پاکسازی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnimnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر