;
coinex

بهترین کشورهای دنیا برای کار کردن؛ بررسی فضایی مناسب برای کسب و کار

لیست بهترین کشورهای دنیا برای کار کردن مشخص شدند. با انجام نظرسنجی از 21 هزار نفر در سراسر دنیا، فهرست بهترین کشورها اعلام شدند.

به گزارش تکراتو، نتایج به دست آمده از نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که 21 هزار نفر از مردم دنیا سوئیس، لوکزامبورگ و پاناما را بهترین کشورهای دنیا برای کار  کردن می دانند. به گفته آنها این کشورها بهترین فضا را برای کسب و کار دارند.


بیشتر بخوانید: بهترین شرکت ها برای کار کردن ؛ کارجویان به کدام شرکت ها رزومه می فرستند؟


بهترین کشورهای دنیا برای کار کردن چه ویژگی هایی دارند؟

لوکزامبورگ و سوئیس به دلیل محیط مالیاتی مطلوب خود و شفافیت امور دولتی در لیست بهترین کشورهای دنیا برای کار قرار گرفته اند. اما پاناما به دلیل هزینه ارزان تولید و شهره بودن آن به بهشت مالیاتی، در رده سوم قرار دارد. هر چند که این کشور آمریکای مرکزی، از نظر شفافیت امور دولتی جایگاه مناسبی ندارد و در میانه جدول قرار دارد.

رده‌بندی بهترین کشورهای جهان برای کار ، به طور مشترک توسط بی ای وی گروپ و دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا تهیه شده است. در این رده‌بندی آمریکا در رتبه ۴۳ و انگلیس در رده بیستم جهان قرار دارند. هر چند قوانین مالیاتی دو کشور نسبتا مشابه است اما شفافیت دولتی انگلیس بهتر از آمریکاست.


بیشتر بخوانید: بررسی با ارزش ترین شرکت های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸


سوئیس پس از آن که در معیارهایی چون فرهنگ کارآفرینی و کیفیت زندگی به عنوان برترین کشور جهان معرفی شد اکنون بهترین کشور دنیا برای انجام کسب ‌و کار است. براساس اطلاعات موجود، پس از سوئیس، کانادا و آلمان قرار داشتند. به دلیل رتبه اعتباری ضعیف‌تر در پذیرایی از انجام کسب‌وکارها و سیاست مسافرت آزاد، رتبه انگلیس به نسبت سال گذشته کاهش یافته است.

از افرادی که در نظرسنجی بهترین کشورهای دنیا برای کار کردن شرکت کردند خواسته شد تا رهبران سیاسی و تجاری جهان را بر اساس محبوبیت رده‌بندی کنند که بر این اساس، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا محبوب‌ترین رهبر جهان و دونالد ترامپ کم محبوبیت‌ترین شخصیت سیاسی معرفی شد. در بین رهبران تجاری نیز اریک اشمید مدیرعامل اسبق گوگل و ایلان ماسک بنیانگذار گروه تسلا محبوب‌ترین اشخاص و جمی دیمون مدیرعامل بانک جی پی مورگان کم محبوبیت‌ترین شخصیت‌های تجاری جهان اعلام شدند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnbc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر