;
coinex

میزان سود تلگرام از ارز گرم ؛ 850 میلیون دلار دیگر در دومین عرضه!

در حالی که ارزش بیت کوین روز به روز در حال کاهش است، سود تلگرام از ارز گرم افزایش یافته و به بازار ارزهای دیجیتالی رونق بخشیده است.

پول مجازی تلگرام اولین بار در روزهای پایانی سال 2017 ارائه شد و این شرکت نخستین عرضه اولیه ارز رمز پایه خود را در اواسط فوریه سال جاری انجام داد.


بیشتر بخوانید: بررسی رشد پیام رسان تلگرام؛ ارزش تلگرام چند دلار است؟


بررسی میزان سود تلگرام از ارز گرم

با توجه به مدارک ارائه شده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، سود تلگرام از ارز گرم در دومین عرضه 850 میلیون دلار بوده است. با حساب اولین بار، تلگرام 1.7 میلیارد دلار را در همین ابتدای کار از پول مجازی گرم به دست آورده است. بیت کوین که تا چند ماه پیش با قیمت 20 هزار دلار به فروش می رسید اکنون 6600 دلار ارزش دارد. تاکنون هیچ ارز مجازی نتوانسته در ابتدای انتشار به این حد از سودآوری برسد و گرم بزرگترین عرضه اولیه را میان ارزهای مجازی تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: تلگرام هک شد! استخراج ارز دیجیتالی با سوءاستفاده از تلگرام


میزان سود آینده تلگرام از ارز دیجیتالی

گزارشات منتشر شده نشان می دهند که تلگرام خودش را برای سومین عرضه اولین ارز رمزپایه با سقف 850 میلیون دلار نیز آماده می کند تا در نهایت درآمد این کمپانی بتواند سود خود را به 2.5 میلیارد دلار برساند. به گفته بعضی منابع داخلی به نظر می رسد تلگرام برنامه داشته تا در همین عرضه اولیه، گرم را در بازارهای عمومی نیز به فروش برساند اما این طرح به خاطر سیاست های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای بازار ICO لغو شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر