;
coinex

درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی ؛ کسب 3.43 میلیارد دلار توسط کمپانی TSMC

براساس اطلاعات موجود، درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی در ماه مارس در کمپانی تایوانی TSMC چیزی حدود 3.43 میلیارد دلار بوده است.

به گزارش تکراتو، استخراج ارزهای رمزپایه و تکنولوژی های مرتبط با آن باعث شده تا فروش کمپانی تایوانی TSMC طی ماه گذشته میلادی به شکل چشمگیری افزایش یابد. به گفته تحلیلگران کمپانی TSMC  در ماه مارس درآمدی 3.43 میلیارد دلاری کسب کرده و بخش اعظمی از این درآمد به سفارش چیپست های 12 و 16 نانومتری از سوی انویدیا و کمپانی چینی استخراج های رمزپایه،Bitmain  تعلق داشته است.


بیشتر بخوانید: میزان سود تلگرام از ارز گرم ؛ ۸۵۰ میلیون دلار دیگر در دومین عرضه!


افزایش درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی در کمپانی TSMC

پیش بینی می شود که درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی کمپانی TSMC در سال 2018، سالانه حداقل 10 درصد باشد و البته علت آن هم درآمد حاصل از ارزهای دیجیتالی به دلیل افزایش چشمگیر تقاضا برای ارزهای رمزپایه و اسمارت فون های قدرتمند است.

سفارشات مختلف کمپانیTSMC

البته غیر از عملیات مرتبط با ارزهای رمزپایه، انویدیا به دنبال استفاده از چیپ های سفارشی جدید خود در دیوایس های گیمینگ است. این کمپانی آمریکایی چیپ های 20 نانومتری Tegra X1 را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ تامین می کند که گفته شده طی سال آینده میلادی، از نظر سخت افزاری به روزرسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: معاملات با ارز رمزنگار در سومین بانک روسیه امکان پذیر خواهد شد!


کمپانیTSMC  هم اکنون در حال آماده شدن برای ارائه چیپ های 7 نانومتری سفارش اپل طی نیمه دوم سال 2018 است. این محصولات به طور یقین، به رشد درآمد کمپانی تایوانی در اواسط 2018 و بعد از آن منجر خواهد شد. همچنین باید گفت که های سیلیکونِ هواوی، کوالکام و Xilinx هم از جمله کمپانی هایی هستند که همین حالا سفارشاتی برای تولید با فرآیند 7 نانومتری TSMC به ثبت رسانده اند.

فرآیند 7 نانومتری FinFET این کمپانی تا ماه ژوئن برای تولید انبوه آماده می شود و TSMC را به نخستین شرکتی که قادر به تولید این چیپست ها هست تبدیل می کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر