;
coinex

قطع همکاری گوگل با پنتاگون در پروژه هوش مصنوعی خواسته کارمندان است!

حدود سه هزار از کارمندان خواستار قطع همکاری گوگل با پنتاگون در پروژه هوش مصنوعی شدند. کارمندان گوگل با امضای یک طومار خواستار این امر شدند.

به گزارش تکراتو، بیش از 3100 تن از کارمندان گوگل از مشارکت این شرکت در پروژه هوش مصنوعی پنتاگون گله کرده اند. آنها از مدیرعامل خواسته اند تا گوگل از ارائه هوش مصنوعی برای آنالیز ویدیوها و بهبود هدف گذاری با پهپادها دست بردارد. همچنین کارمندان درخواست کرده اند تا قانونی تنظیم شود که این کمپانی و تمام زیرمجموعه هایش را از ساخت تکنولوژی های نظامی باز دارد.


بیشتر بخوانید: گوگل افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال را حذف می کند!


قطع همکاری گوگل با پنتاگون در پروژه هوش مصنوعی

پروژه Maven پنتاگون طی ماه مه سال گذشته میلادی معرفی شد. این اپلیکیشن مبتنی بر یادگیری ماشین است و با بررسی حجم عظیمی از دیتا، اطلاعات قابل رسیدگی را با سرعت بیشتری استخراج می کند. پروژه Maven یکی از پروژه های وزارت دفاع است و گوگل روی بخشی از این پروژه کار می کند. این پروژه برای اهداف غیرتهاجمی تدارک دیده شده و در دسترس هر یک از مشتریان گوگل کلاد قرار دارد. البته گوگل همکاری خود با پنتاگون را غیرتهاجمی خوانده است.


بیشتر بخوانید: قابلیت متوقف کردن دائمی صدای وب سایت ها به گوگل کروم اضافه می‌شود


قطع همکاری گوگل با پنتاگون و بیانیه‌ی این کمپانی

گوگل در پاسخ به این نامه داخلی اعلام نمود که بخش مهمی از فرهنگ آنها، کارمندانی هستند که به صورت فعالانه در کارهای آنها مشارکت دارند. آنها اعلام کردند که سوالات زیادی درباره چگونگی استفاده از تکنولوژی های جدید وجود دارد، بنابراین این مکالمات چه با کارمندان صورت گیرد و چه با متخصصین خارجی، مهم و سودمند است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر