;
coinex

آیفون های قرمز رنگ در راهند؛ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

آیفون های قرمز رنگ 8 و 8 پلاس در راهند. اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌ 8 و آیفون 8 پلاس قرمز تولید کند.

اپل قصد دارد آیفون های قرمز رنگ 8 و 8 پلاس را به فهرست تلفن‌های هوشمند خود در این کشور اضافه کند. البته براساس اطلاعات موجود در این زمینه آیفون های قرمز رنگ فعلاً به لیست پیش خرید اضافه خواهند شد و به نظر می رسد که عرضه‌ی آنها تا اواخر ماه طول بکشد.


بیشتر بخوانید: بیش از نیمی از درآمد صنعت موبایل جهان در اختیار اپل است!


عرضه آیفون های قرمز رنگ جدید

به نظر نمی رسد که اپل رویداد ویژه‌ای برای معرفی محصولات جدید خود در نظر داشته باشد و ممکن است آنها را از طریق بیانه‌ی خبری رسانه‌ها معرفی کند زیرا فروردین سال گذشته نیز به همین شکل از نسخه‌های قرمز آیفون 7 رونمایی نمود. ممکن است که اپل همراه با معرفی آیفون های قرمز رنگ  8 و 8 پلاس شارژر های وایرلس ایر پاور را نیز همراه آنها ارائه دهد.

آیفون های قرمز رنگ در راهند

اقدامات بشر دوستانه اپل با انتشار مدل های قرمز رنگ

اپل با انتشار تلفن‌های هوشمند قرمز، تمهیدات بشردوستانه ای نیز در نظر می گیرد. این شرکت طبق سنت قبلی‌ بر اساس فروش هر موبایل و تهجیزات جانبی قرمز رنگ در سراسر دنیا، مبالغ مشخصی به صندوق جهانی مبارزه با بیماری ایدز واریز می کند. بنابراین به نظر می رسد که فروش این موبایل با استقبال خوب مخاطبان مواجه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر