coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پایان پشتیبانی انویدیا از سیستم عامل های‌ ۳۲ بیتی !

شرکت انویدیا اعلام کرده است که به پشتیبانی از سیستم عامل های‌ ۳۲ بیتی خاتمه می دهد. پایان ماه جاری، پایان پشتیبانی از سیستم‌های ۳۲ بیتی خواهد بود.

به گزارش تکراتو، شرکت انویدیا یکی از برترین تولیدکنندگان کارت‌های گرافیکی در جهان است. این شرکت تصمیم دارد تا به پشتیبانی از سیستم عامل های‌ ۳۲ بیتی خاتمه دهد و علت آن را فراگیر شدن سیستم‌های ۶۴ بیتی اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: انویدیا بزودی از یک تراشه گرافیکی رده پایه مخصوص لپتاپ رونمایی می کند


عدم پشتیبانی از سیستم عامل های‌ ۳۲ بیتی

باید گفت که از این پس کاربرانی که از سیستم عامل های‌ ۳۲ بیتی استفاده می‌کنند نمی توانند به ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار GeForce Experience دسترسی داشته باشند. انویدیا، تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای سیستم‌های ۳۲ بیتی را ادامه خواهد داد.

در آخر لازم به ذکر است که انویدیا پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های ۳۲ بیتی را برای مدل‌های GTX و Fermi پایان خواهد داد. پایان پشتیبانی از این کارت‌های گرافیک به معنای این است که علاوه بر ویندوز‌های ۳۲ بیتی مایکروسافت، کاربران FreeBSD و لینوکس نیز نمی‌توانند از جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های ارائه شده برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا استفاده نمایند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اخباره دیگه ای رو خوندم که نوشته پایان پشتیبانی از ویندوز ۳۲ بیتی همچنین پردارنده های fermi اما شما چیزه دیگه ای ترجمه کردین که متوجه نشدم.یعنی برای ویندوز ۶۴ بیتی در پردازنده های ۶۴ بیتی پشتیبانی هنوز هم وجود داره؟

    پاسخ