;
coinex

کیت هوش مصنوعی مستقل گوگل مشکلات کیت های قدیمی را حل می کند!

کیت هوش مصنوعی مستقل جدید گوگل به زودی رونمایی خواهد شد. این کیت در واقع نسخه‌ی ارتقا یافته مدل‌های قبلی است و مشکلات آنها را حل کرده است.

به گزارش تکراتو، سال گذشته گوگل، کیتی به نام AIY را عرضه کرد که دوستداران تکنولوژی می توانستند از طریق آن مفهوم‌های مختلفی از هوش مصنوعی را طراحی و تجربه کنند. البته کیت‌های قدیمی مشکلات خاصی نداشتند و امکان استفاده از آنها وجود داشت، اما کاربران برای استفاده لازم بود تا یک رایانه‌ی کوچک رزبری پای نیز داشته باشند. این مسئله باعث شد تا گوگل تغییر رویه دهد و کیت‌های جدیدی عرضه کند که نیازی به رزبری پای نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: گوگل برای رقابت با iMassage در فکر توسعه سرویسی با نام چت است!


کیت هوش مصنوعی مستقل گوگل

گوگل خود در مورد عرضه این کیت هوش مصنوعی اعلام کرده است، که این دو کیت به همراه یک رایانه‌ی کوچک Raspberry Pi Zero WH ، کابل اتصال USB و یک کارت حافظه‌ی SD عرضه می‌شوند تا کار‌ها ساده‌تر شوند. بنابراین کاربران نیاز به دانلود نرم‌افزار نخواهند داشت و عملیات راه اندازی سرعت خواهد گرفت. در بسته‌ی AIY Vision Kit v1.1  یک دوربین  Raspberry Pi Camera v2 نیز قرار دارد.

بنابراین قطعات مهم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم برای راه اندازی ‌این کیت‌ها همراه‌ بسته‌های آنها عرضه می‌شود. همچنین یک اپلیکیشن اندرویدی به همراه این محصولات عرضه خواهد شد که راه اندازی این کیت‌ها را به طور مفصل توضیح داده و به کاربران کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی گوگل مپس از زبان فارسی و ۳۹ زبان جدید دیگر!


قیمت کیت هوش مصنوعی جدید گوگل

کیت هوش مصنوعی جدید گوگل از محصولات مشابه سال قبل، گرانتر خواهد بود زیرا یک رایانه و دوربین نیز به همراه آنها عرضه می شود. کیت Voice به نرخ ۵۰ دلار عرضه می‌شود، در حالی که خرید Vision نرخی معادل ۹۰ دلار خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر