coinex
otetmarket
propification.com

علت قیمت پایین گوشی های شیائومی از زبان مدیر این کمپانی

مدیر شیائومی در مورد علت قیمت پایین گوشی های این شرکت توضیح داد. وی در ادامه در مورد مدل تجاری این کمپانی برای سودآوری نیز سخن گفت.

در آستانه‌ی واگذاری عمومی سهام شیائومی، بنیان‌گذار این شرکت از راز موفقیت و پیشرفت سریع این کمپانی و همچنین علت قیمت پایین گوشی های شیائومی پرده برداشت.


بیشتر بخوانید: می بند ۳ شیائومی با قابلیت هایی جدید در سال جاری عرضه می شود!


بررسی موفقیت های شیائومی تاکنون

بخش اعظمی از این موفقیت ها به دلیل فعالیت گسترده‌ی شیائومی در طیف عظیمی از محصولات الکترونیکی است. پروژه‌های مختلفی از قبیل گوشی گیمینگ بلک شارک که اخیرا نیز رونمایی شد، تا ساعت‌های هوشمندی که توسط این کمپانی تولید شده اند، همه نشان از موفقیت این کمپانی دارند. شیائومی بالاترین سرعت رشد را به‌عنوان تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند دارد.

علت قیمت پایین گوشی های شیائومی

علت قیمت پایین گوشی های شیائومی

مدیر شیائومی در مورد علت قیمت پایین گوشی های شیائومی سخنانی را بیان نمود. به گفته وی آنها سخت‌افزار خود را با پایین‌ترین حاشیه‌ی سود ممکن عرضه می‌کنند. وی این مدل را سیاست شیائومی از زمان ظهور اعلام کرد. وی ادامه داد که یکی از روش ها درآمدزایی شیائومی، خدمات تکمیلی است.


بیشتر بخوانید: فروش ۱۰ میلیون شیائومی می بند در ۹ ماه


به گفته وی حتی وقتی کاربر از طریق مرورگر شیائومی ویدیوی آنلاین تماشا می‌کند، شیائومی سود می برد. وی سود سخت افزار شیئومی را یک تا دو درصد بیان کرد.

وی در پایان بر شهرت برند، وفاداری و اعتماد کاربران تاکید کرد و آن را یکی از راهبردهای شیائومی برای برگشت هزینه عنوان کرد. بنابراین شیائومی از سود ارزش برند خود استفاده می کند و این باعث می شود تا محصولاتش را با قیمتی پایین‌تر از رقبا عرضه کند. پس این موضوع علت قیمت پایین گوشی های شیائومی است. لی جون در راهبردی که اتخاذ کرده، تبحر خاصی دارد!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر