;
coinex

بلاک چین اختصاصی پیام رسان لاین نیز در حال توسعه است

بلاک چین اختصاصی پیام رسان لاین قرار است توسط شرکت توسعه دهنده این برنامه توسعه یابد. به این ترتیب توسعه اپ های غیرمتمرکز برای پلتفرم این برنامه بهبود می یابد.

بعد از اینکه نقشه راه ۲۰۱۸ شرکت لاین که در واقع از زیرشاخه های غول اینترنتی کره جنوبی به نام Naver محسوب می شود، منتشر شد، خبر توسعه بلاک چین اختصاصی پیام رسان لاین نیز اعلام گشت. در این رویداد Euivin Park مدیر ارشد واحد تکنولوژی این ، اعلام کرد که قصد دارد در راستای توسعه تکنولوژی بلاکچین گام بردارد.


بیشتر بخوانید: تولید اولین گوشی هوشمند بلاک چین توسط فاکسکان


توسعه بلاک چین اختصاصی پیام رسان لاین

همانطور که خانم پارک بیان نمود قرار است از توکن برای تشویق و تسریع توسعه اپ های غیرمتمرکز استفاده شود که البته یا توسط شرکت های شخص ثالث توسعه می یابند یا خود کمپانی لاین. بنابراین این شرکت در تلاش است تا بتواند افراد بیشتری را برای توسعه بلاکچین در ژاپن، کره جنوبی و همچنین جنوب شرقی آسیا استخدام کند.

در راستای توسعه‌ی بلاک چین اختصاصی پیام رسان لاین ، این شرکت زیرشاخه جدیدی به نام Unblock را در کره جنوبی به بدنه خود اضافه کرد. این واحد روی طرح های توسعه و تحقیق مرتبط با بلاکچین کار می کند. در واقع هدف آنها یکپارچه سازی اپ های غیرمتمرکز با پلتفرم پیام رسان لاین به منظور ارائه خدمات و قابلیت های بیشتر به کاربران است.

در پایان باید گفت که ماه ژانویه سال جاری بود که لاین خبر از توسعه یک ارز مجازی داد. این ازر از طریق اپ لاین پی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پروژه در حال طی کردن مراحل دریافت لایسنس در سازمان خدمات مالی ژاپن است و قرار بر این است به زودی راه اندازی شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر