;
coinex

فروش 8 میلیونی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در عرض یک ماه

شرکت تحلیلگر معروف Canalys اعلام کرده است که سامسونگ، 8 میلیون گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (Galaxy S9/ S9 Plus) را به فروش رسانده است؛ این در حالیست که تنها یک ماه از زمان معرفی این دستگاه می‌گذرد.

بنابر گزارش این شرکت، این آمار فروش به تعداد فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سال گذشته شباهت دارد. البته با میزان فروش گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس در سال 2016،‌ فاصله‌ی چشمگیری دارد. این شرکت خاطر نشان می‌کند که برخلاف قیمت بالاتر گلکسی اس 9 پلاس، فروش این دستگاه در مقایسه با نسخه‌ی کوچکتر، بیشتر بوده است. احتمالا این برتری فروش به دلیل تنظیمات دوربین دوگانه و رم 6 گیگابایتی است؛ در حالیکه گلکسی اس 9 از رم 4 گیگابایتی و دوربین تک لنزی بهره می‌برد. البته تفاوت اندکی در اندازه‌ی این دو موبایل وجود دارد که کاملا با سلیقه‌ی فردی در ارتباط است.


بیشتر بخوانید: معرفی برخی از ویژگی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس


با توجه به اینکه 2.8 میلیون گوشی در آمریکا و 1 میلیون گوشی در کره‌ی جنوبی فروخته شده، به نظر می‌رسد که فروش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نتواند به رکورد فروش گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس برسد؛ اما می‌تواند از آمار فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عبور کند. شرکت سامسونگ در سال 2016 توانست 48 میلیون گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس را به فروش برساند. آمار کلی فروش سری اس 8 در سال گذشته به 41 میلیون رسیده بود. باید دید که این پیش‌بینی محقق خواهد شد یا خیر. فراموش نکنید که تنها یک ماه از عرضه‌ی رسمی این موبایل می‌گذرد.

سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2018 از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. عرضه‌ی رسمی این گوشی‌های هوشمند از ماه مارس (اسفند) آغاز شد. این گوشی‌ها کاملا به پرچم‌داران 2017 شباهت دارند؛ البته به جز محل قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت. این اسکنر در گوشی‌های سری 9، در محل بهتری قرار گرفته است. این گوشی‌ها از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده‌اند. اس 9 و اس 9 پلاس در دو مدل تراشه‌ی اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه می‌شوند. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به نمایشگر سوپرآمولد +QHD و قابلیت مقاومت در برابر آب با امتیاز IP68 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر