;
coinex

آغاز هدایت چند مرحله ای کاربران به سمت پیام رسان های داخلی

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در مورد برنامه ای که برای هدایت چند مرحله ای کاربران به سمت پیام رسان های داخلی دارند، سخن گفت.

به گزارش تکراتو، مرکز نگهداری داده‌ی مجهز و حفاظت‌شده و همچنین زیرساخت های مورد نیاز در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار گرفته است. هدف از این امر ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر پیام رسان ها به مردم است.

سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در نشستی صمیمانه با مدیران پیام رسان های داخلی اعلام کرد که آنها برای کوچ سازمان ها، دستگاه ها و کانال های پرظرفیت به پیام رسان های داخلی برنامه دارند. وی ادامه داد که ارایه سرویس بیشتر و بهتر به مردم برنامه ای است که به طور جدی مورد وفاق مسئولین کشور است و قوای سه گانه کشور علاقمند هستند این کار به سرعت انجام شود و موانع برطرف گردد.


بیشتر بخوانید: روش های کسب درآمد از تلگرام ؛ آیا تلگرام ایرانیان را سرکار گذاشته است؟


وی در ادامه صحبت های خود در مورد هدایت چند مرحله ای کاربران به سمت پیام رسان های داخلی تاکید کرد که باید پیام رسان ها هم در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند، تا بتوانند سرویس های پایدار و با استحکام را در اختیار مردم قرار دهند به صورتی که حریم خصوصی مردم رعایت شود.

نگرانی مدیران پیام رسان های داخلی بابت افزایش کاربران

دبیر شورای عالی فضای مجازی در رابطه با نگرانی مدیران پیام رسان های داخلی در خصوص سرعت افزایش کاربران جدید به صورت موج ناگهانی و همچنین عدم ارایه خدمات مناسب از سوی اپراتورها به دلیل کاهش تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی، اعلام کردند که آنها برنامه خود را دارند. وی گفت که آنها برنامه خود را در چند مرحله ارائه می کنند. در ادامه دیبر شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد که تمامی پیام رسان ها اگر با موج ناگهانی مردم روبه رو شوند، دچار چالش خواهند شد و این فقط مربوط به پیام رسان های داخلی نیست.


بیشتر بخوانید: تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور ! اولین قدم برای فیلترینگ تلگرام!


برنامه هدایت چند مرحله ای کاربران به سمت پیام‌رسان‌های داخلی

کوچ سازمان ها، دستگاه ها و کانال های پرظرفیت به پیام رسان های داخلی و در نتیجه ارایه سرویس بیشتر به مردم برنامه ای است که به طور جدی مورد وفاق مسئولین کشور است. قوای سه گانه اعلام کرده اند که این کار باید به سرعت انجام شود و موانع این راه برطرف گردد. دبیر شورای عالی همچنین در مورد تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی که یک سوم استفاده از پیام رسان های خارجی است سخن گفت و ادامه داد که پیگیری های لازم برای ارائه خدمات با کیفیت صورت خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چطور میتونن کاربران رو از تلگرام به شبکه های داخلی هدایت کنن زمانی که حتی رسانه های داخل کشور از یوتیوب کسب در آمد میکنن
    یعنی عمده فعالیت و درآمد رسانه های داخلی و پیام رسان ها از منابع خارج از کشوره 😐

    پاسخ