;
coinex

دبیر شورای عالی فضای مجازی: فعالیت کانال های تلگرامی ادامه خواهد داشت

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام نمود که منعی برای فعالیت کانال‌ها در بستر تلگرام وجود ندارد و فعالیت کانال های تلگرامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش تکراتو، دبیر شورای عالی فضای مجازی از ورود 12 میلیون کاربر ایرانی و ثبت‌نامشان در پیام‌رسان‌های بومی خبر داد. وی در ادامه صحبت هایش در مورد فعالیت کانال های تلگرامی ، در مورد دغدغه افرادی که با تلگرام مشغول به کسب‌وکار هستند سخن گفت و اعلام کرد که شورای عالی فضای مجازی برای این دسته از افراد راه حل هایی دارد.


بیشتر بخوانید: آغاز هدایت چند مرحله ای کاربران به سمت پیام رسان های داخلی


فعالیت کانال های تلگرامی ادامه خواهد داشت

دبیر شورای عالی فضای مجازی در مورد دغدغه‌های برخی افراد که از طریق کانال تلگرامی خود به کسب‌ در‌آمد می پردازند، صحبت کرد. وی تاکید کرده که فعالیت کانال‌های تلگرامی که دارای کد شامد هستند، فعلا در تلگرام مانعی ندارد و اجباری برای کوچ آنها نیست. بنابراین کانال‌های تلگرامی دارای کد شامد می‌توانند با همان لینک شامد خود، نام کانالشان را در پیام‌رسان‌های بومی داشته باشند. بنابراین بهتر است زودتر فعالیت خود را در بسترهای داخلی آغاز کنند که البته فعالیت آنها در پیام‌رسان بین‌المللی منعی ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر