;
coinex

انتشار آپدیت ویندوز 10 با نام آوریل ؛ 10 اردیبهشت

آپدیت ویندوز 10 قرار بود 21 فروردین ماه در اختیار کاربران قرار گیرد اما با تاخیر همراه بود و قرار است این آپدیت روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت منتشر شود.

به گزارش تکراتو، آپدیت ویندوز 10 مایکروسافت در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه منتشر نشد و علت آن وجود یک باگ در این نسخه اعلام گشت. اما بالاخره آپدیت ویندوز 10 روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت برای کاربرانی که به‌صورت دستی اقدام به به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود می‌کنند، منتشر می‌شود. انتشار گسترده‌ی این به‌روزرسانی برای تمام کاربران، از روز ۸ می (۱۹ اردیبهشت‌ماه) انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: افزایش امنیت ویندوز ۱۰ در مقایسه با نسخه های قبلی آن


انتشار آپدیت ویندوز 10

مایکروسافت در کنار اعلام زمان انتشار این به‌روزرسانی، اطلاعات دیگری نیز ارائه کرده است. یکی از بزرگ ترین تغییرات صورت گرفته در این آپدیت، تغییر نام آن است. ابتدا قرار بود این آپدیت جدید با نام Windows 10 Spring Creators  منتشر شود، اما همزمان با اعلام  تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 10 ، مشخص شد که نام آن نیز بهApril  تغییر یافته است.


بیشتر بخوانید: هر آنچه از آپدیت جدید ویندوز ۱۰ باید بدانید ؛ با آپدیت اسپرینگ کریترز بیشتر آشنا شوید!


قابلیت های مهم آپدیت جدید ویندوز 10

از قابلیت‌های جدید و مهم آپدیت ویندوز 10 می توان به تایم‌لاین جدید برای اپلیکیشن‌هایی که پیش‌تر اجرا شده‌اند و همچنین قابلیت فراخواندن History  مرورگر اج روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS در پی‌سی اشاره کرد. همچنین ویژگی جدید دیگری که به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد، بهبود Focus Assist است. Mute Tab  در مرورگر مایکروسافت اج و Xbox Game Bar از دیگر قابلیت های موجود در این آپدیت جدید است.

تغییرات صورت گرفته در آپدیت ویندوز 10 کوچک هستند و انتظار می‌رود که مایکروسافت در اواخر سال جاری میلادی به‌روزرسانی جدیدی ارائه کند که با نام رداستون ۵ شناخته می‌شود. رداستون ۵ از ویژگی‌هایی نظیر تب‌های هوشمند در مرورگر مایکروسافت اج در کنار قابلیت تیره کردن محیط فایل اکسپلورر بهره می‌برد.

 

بیشتر بخوانید:

دسترسی همزمان و از راه دور چند کاربر به ویندوز ۱۰ فراهم شد!

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام این نسخه از ویندوز 10 در روز 10 اردیبهشت در سایت خود مایکروسافت قرار میگیره دانلود کنم؟

    پاسخ