;
coinex

فعالیت کودکان در فیس بوک محدود شد! ویژگی جدید اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک

اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک به ویژگی جدیدی مجهز شد. از این پس والدین می توانند در بازه های زمانی مشخص فعالیت فرزندان خود را محدود کنند.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک به ویژگی جدید مجهز شده است. این قابلیت Sleep Mode  نام دارد و استفاده از آن بسیار ساده است. برای استفاده از این ویژگی والدین به مرکز کنترل در حساب کاربری خود می روند و پس از بررسی حساب کاربری فرزند خود، می توانند تنظیمات آن را تغییر دهند.


بیشتر بخوانید: قوانین جدید اتحادیه اروپا و اقدامات فیسبوک در این زمینه!


اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک

با استفاده از این ویژگی جدیدی که فیس بوک در نظر گرفته است والدین می توانند ساعاتی را انتخاب کنند که کودک در آن زمان حق استفاده از اپلیکیشن را نداشته باشد. در این بخش گزینه های مختلفی وجود دارد مانند روزهای هفته که البته والدین خود می توانند ساعاتی را نیز انتخاب کنند.

اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک کمی از نسخه استاندارد آن متمایز است و در آن بیشتر بر روی فیلترهای رنگی و GIF ها تمرکز شده است. همچنین والدین قادرند شماره تماس های کودک را نیز کنترل کنند و پیام هایی که او می فرستد را ببینند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر