;
coinex

تعمیر سرورهای تلگرام ادامه دارد؛ مشکل به زودی برطرف می شود

تعمیر سرورهای تلگرام ادامه دارد. تلگرام در توییتی اعلام کرد که مهندسان این شرکت در حال آماده سازی سرورها و رفع مشکلات موجود هستند.

به گزارش تکراتو، به زودی کاربران اروپا و خاورمیانه می توانند به این پیام رسان دسترسی داشته باشند زیرا براساس گفته های تلگرام، مهندسان این شرکت مشغول بازگرداندن سرورهای قطع شده به شبکه هستند. تلگرام در این پیام اعلام کرد:

خوشه سرورهایEurocluster  بالاخره به برق متصل شده اند. تمام مهندسان مشغول کار هستند تا بتوانند مشکلات به وجود آمده به دلیل قطعی برق را رفع کنند. تلگرام برای کاربران اروپا، خاورمیانه و کشورهای منطقه CIS در حال تعمیر است.


بیشتر بخوانید: اختلال در تلگرام ؛ تلگرام را ایران فیلتر کرده یا دوروف؟


تعمیر سرورهای تلگرام به زودی

این پیام رسان پیش از این در توییتی دیگر دلیل اختلال در تلگرام را  قطعی وسیع برق در منطقه آمستردام اعلام کرده بود. همچنین بیان نمود که یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل گرم شدن بیش از حد سرورها بوده است.

در هر حال مشکل به وجود آماده برای تلگرام هیچ ربطی به فیلترینگ ندارد و مشکل از سرورهای تلگرام است که به زودی رفع خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر