راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشکل تلگرام رفع شد؛ دسترسی به این پیام رسان برای بعضی از کاربران امکان پذیر است

پیام رسان تلگرام برای تعدادی از کاربران، در بعضی نقاط دوباره در دسترس قرار گرفت. این پیام رسان از صبح امروز دچار مشکل شده بود و دسترسی به آن امکان پذیر نبود.

به گزارش تکراتو، چون در این چند وقت صحبت هایی در مورد فیلترینگ تلگرام در کشور مطرح بود، بسیاری از کاربران فکر می کردند که این اختلال در تلگرام همان فیلترینگی است که در کشور وعده داده شده بود، اما چنین نبود و اختلال در تلگرام مربوط به سرورهای اصلی آن بود.

راهنمای خرید تکراتو

تعدادی از کاربران اعلام کرده اند که دسترسی آنها به این پیام رسان فراهم شده و مشکلی ندارند اما بعضی دیگر نیز اعلام کردند که دسترسی برای آنها هنوز فراهم نشده است. به نظر می رسدکه تلگرام از طریق سایر نسخه های آن مانند تلگرام ایکس و وب در دسترس باشد.


بیشتر بخوانید: تلگرام فیلتر نمی شود؛ کوچ از تلگرام یک اختیار اجباری است!


علت اختلال در تلگرام چه بود؟

بعد از به وجود آمدن این مشکل پاول دوروف ابتدا در توییتی اعلام کرد که علت اختلال در تلگرام به دلیل گرم شدن بیش از حد سرورهای آن اتفاق افتاده است. همچنین وی قطعی برق گسترده در منطقه آمستردام را نیز دلیل دیگری برای بروز این مشکل معرفی کرد.

به هر حال مشکل تلگرام به فیلترینگ مربوط نبود و کم کم امکان استفاده از آن برای تمام کاربران مانند قبل فراهم خواهد شد.

آیا شما هم اکنون به تلگرام دسترسی دارید؟

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا نسخه pc وصل نشده من کارم خیلی مهمه؟

    پاسخ