;
coinex

آیا تخفیف‌های بیمه شخص ثالث در سال 97 تغییر کرده است؟

قوانین بیمه شخص ثالث اخیراً دستخوش تغییراتی شده است. اولین تغییر که در ابتدای سال 96 اتفاق افتاد از بین رفتن الحاقیه در صورت افزایش دیه بود. هرساله معمولاً دیه افراد در ماه حرام بالا می‌رود و در گذشته در این‌جور مواقع باید الحاقیه‌ای برای بیمه شخص ثالث خود می‌گرفتیم تا سقف خسارات جانی بیمه خودرو افزایش پیدا کند. در حال حاضر دیه افراد در ماه حرام در سال 97 برابر با 308 میلیون تومان است.

تغییر دیگری که اخیراً رخ داد میزان تخفیف بیمه شخص ثالث و نحوه محاسبه آن است. حال باید ببینیم این تغییرات در محاسبه تخفیف بیمه شخص ثالث چیست و شامل چه مواردی می‌شود. آیا این تغییرات بر نرخ بیمه شخص ثالث هم تأثیر گذاشته است؟

از کوپن بیمه خود به‌راحتی استفاده کنید!

بزرگ‌ترین تغییری که شامل تخفیف‌های بیمه شخص ثالث شده است این است که در صورت بروز تصادف و استفاده از کوپن بیمه، تخفیف‌های بیمه شما از بین نمی‌رود و به‌صورت پلکانی کم می‌شود. دیگر این‌گونه نیست که چندین سال تخفیف بیمه ثالث با یک‌بار استفاده از کوپن بیمه از بین برود. برای مثال درصورتی‌که یک‌بار مرتکب خسارت مالی به اشخاص ثالث شوید، 30% تخفیف بیمه شخص ثالثتان از بین می‌رود. درصورتی‌که 2 بار مرتکب خسارت مالی شوید، 40% از تخفیف بیمه شما کاسته می‌شود. همچنین برای خسارات جانی و ترکیب خسارات مالی و جانی هرکدام نرخ‌های مشخصی دارد. از طرف دیگر با تغییر روند تخفیف‌ها در بیمه شخص ثالث، نرخ این بیمه نیز دستخوش تغییراتی شده است.

استعلام آنلاین نرخ بیمه شخص ثالث

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمیتو

باوجود تغییر نرخ بیمه شخص ثالث احتمالاً اولین سؤالی که برایمان پیش می‌آید این است که نرخ بیمه شخص ثالث خودروی ما چقدر شده است. با استفاده از سامانه بیمیتو می‌توانید محاسبه بیمه شخص ثالث پاسارگاد، ایران، آسیا و… را به‌صورت آنلاین برای خودروی خود انجام دهید و نسبت به نرخ بیمه شخص ثالث خودروی خود از شرکت‌های مختلف بیمه مطلع شوید. با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و از هرکجا که به اینترنت دسترسی دارید نرخ بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کنید. همین الآن می‌توانید وارد سامانه بیمیتو شوید و استعلام بیمه شخص ثالث خودروی خود را رایگان دریافت کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر