;
coinex

بررسی میزان فروش آیفون در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸

به گفته کارشناسان میزان فروش آیفون در سه ماه‌ی اول ۲۰۱۸ نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش یافته است. درآمد به دست آمده نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تکراتو، سهام شرکت اپل طی چند هفته‌ی گذشته ۹ درصد کاهش داشته که به عقیده‌ی بسیاری از مردم این اتفاق به علت فروش پایین آیفون‌ها به وجود آمده است. افزایش ۲ درصدی فروش آیفون ها را تحلیلگران بلومبرگ تخمین زده‌اند و در نشریه‌ی وال استریت ژورنال نیز اعلام شده که درآمد حاصل از فروش این موبایل‌ها ۱۳ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: میزان رضایت کاربران از آیفون ۱۰ حدود ۹۷ درصد است!


میزان فروش آیفون در سه ماه‌ی اول 2018

سه ماهه‌ی اول سال مهمترین زمان برای فروش‌ آیفون‌ 10 توسط اپل بود. به همین دلیل سرمایه‌گذاران اپل انتظار داشتند فروش بیشتری را مشاهده کنند و افزایش ۲ درصدی برای آنها کافی نبود. البته میزان فروش آیفون 10 بد هم نبوده زیرا این گوشی توانست با قیمت زیادی که دارد، درآمد اپل را از فروش موبایل‌هایش ۱۳ درصد افزایش دهد. اپل در پایان سه‌ماهه اول موفق شد درآمد کلی خود را به ۶۰ تا ۶۲ میلیارد دلار برساند.


بیشتر بخوانید: آیا علت عدم استقبال از آیفون ۱۰ قیمت بالای آن بود؟


تعداد فروش آیفون در سه ماهه اول 2018

براساس آمار در این سه ماه، ۳۹ میلیون آیفون فروخته شده که البته رقم مشابه سال گذشته که ۲ میلیون گوشی بوده، کمتر است. اما به علت اینکه میانگین قیمت گوشی‌های اپل به لطف آیفون 10، بالاتر رفته باعث شده که درآمد اپل نسبت به همین دوره‌ی زمانی در سال قبل ۱۸ درصد افزایش یابد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: 9to5mac

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر