;
coinex

شناسایی و نجات جان یک بیمار کلیوی توسط اپل واچ

اپل واچ جدیدا توانسته یک بیماری کلیوی را در یک نوجوان تشخیص دهد و باعث نجات جان وی شود. البته پیش از این نیز اپل واچ موفقیت هایی در این زمینه داشته است.

به گزارش تکراتو، ساعت هوشمند اپل تا امروز چندین بار جان انسان ها را نجات داده است. سال گذشته اپل واچ توانست تعداد ضربان قلب یک وکیل را که 121 تپش، به جای 59 تپش بر دقیقه بود، تشخیص دهد. در ادامه با مراجعه این وکیل مشخص شد که وی از انسداد 4 شریان رنج می برد. در نهایت اپل واچ توانست جان وی را نجات دهد.


بیشتر بخوانید: شکایت شرکت مدسای از اپل ؛ سوءاستفاده از پتنت ضربان سنج اپل واچ


اپل واچ و نجات جان بیمار کلیوی

جدیدا ساعت هوشمند اپل توانسته جان نوجوانی 18 ساله و فلوریدایی را به نام دیانا رکتنوالد نجات دهد. اپل واچ به صورت ناگهانی به این نوجوان هشدار داد که ضربان قلب وی به 190 تپش بر دقیقه رسیده است. در نوتیفیکیشنی به وی گفته شد که باید هرچه سریع تر از کمک پزشکی بهره مند شود. مادر وی که خود پرستار است از دقت این ساعت متعجب شد و در ادامه دختر خود را به کلینیک رساند.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل واچ جان یکنفر را از مرگ نجات داد!


در ادامه مشخص شد که دیانا دارای بیماری مزمن کلیه است و هر دو کلیه‌ی او عملکردی 20 درصدی دارند. مادر دیانا گفته که ساعت هوشمند اپل جان دخترش را نجات داده و در نامه ای، اپل را از این اتفاق باخبر کرده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل هم در ایمیلی به او پاسخ داد و توییتی در این باره منتشر کرد.

مادر دیانا به اپل گفت که اگر به خاطر این ساعت هوشمند و هشدار تپش قلپ آن نبود، مشکل کلیه دخترش کشف نمی شد.

 

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان رونمایی از سری چهارم ساعت های هوشمند اپل

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر