;
coinex

تسلا با وجود ضررهای بسیار رکورد بالاترین درآمد را ثبت کرد

تسلا با وجود ضررهای بسیار توانست رکورد بالاترین درآمد را ثبت کند. گزارش مالی نخستین سه ماهه سال ۲۰۱۸ تسلا حاوی آمارهای بسیار جالبی است.

به گزارش تکراتو، تسلا در دوره مذکور با کسب ۳.۴ میلیارد دلار درآمد رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. البته این شرکت با ضرر قابل توجه ۷۸۵ میلیون دلاری روبه رو بود که باعث شد رکورد شکنی 3.4 میلیارد دلاری برای مدیران چندان شیرین نباشد.


بیشتر بخوانید: شکایت ۲ میلیارد دلاری از تسلا ؛ نقض پتنت تسلا را به دادگاه کشاند


ثبت رکورد بالاترین درآمد توسط تسلا

تسلا، این سازنده خودروهای الکتریکی با تولید حدود ۲۲۰۰ دستگاه خودرو به صورت هفتگی توانسته به بیشترین تیراژ تولید خود تا امروز دست بیابد. البته این میزان تولید با رقم ۲۵۰۰ دستگاهی که ماسک به عنوان هدف این شرکت اعلام کرده بود، فاصله دارد. تسلا در گزارش مالی که اخیرا منتشر شده به مدیران خود اعلام کرد که در نیمه دوم سال جاری، به محدوده سود دهی باز خواهند گشت.


بیشتر بخوانید: آیا تسلا و آمازون خطرناک ترین محیط های کاری را در ایالات متحده دارند؟


ماسک در کنفرانس ارائه گزارش مالی مورد بحث اعلام کرد که این شرکت برای ورود به مرحله سود دهی علاوه بر افزایش سرمایه به یک بازآرایی نیز، نیاز دارد. ظاهراً قرار است این بازآرایی بیشتر از همه در نحوه چینش کمپانی های تامین کننده قطعات اولیه مورد نیاز تولید خودروها انجام گیرد، زیرا ماسک اعلام کرده که بعضی از این شرکا از کنترل خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: آغاز رقابت تسلا با یک ابر خودروی تایوانی !

چالش های پیش روی تسلا

از نکات دیگری که در این گزارش مالی وجود دارد، حجم نقدینگی هایی است که در اختیار این کمپانی قرار دارد. تسلا سال جدید را با ۳.۴ میلیارد دلار دارایی در حساب هایش آغاز کرده بود و حالا این رقم به حدود ۲.۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

در حال حاضر بزرگترین چالش تسلا تحویل به موقع بیش از ۴۵۰ هزار دستگاه خودروی Model 3 است که سبب شده پیش خرید کننده ها ناچار به تحمل انتظاری ۶ تا ۹ ماهه برای تحویل گرفتن سفارش خود شوند. بنابراین ماسک وعده داده که اصلی ترین اولویت این کمپانی افزایش میزان تولید خودرو تا ۲۵۰۰ دستگاه در هفته باشد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر