coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی جی 4 تاییدیه‌ی NCC را دریافت کرد

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) منتشر شده است؛ این موبایل هوشمند به‌تازگی تاییدیه‌ی NCC را دریافت کرد.

اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ تا پایان ماه می، احتمالا از چهار گوشی گلکسی جی رونمایی خواهد کرد. گوشی گلکسی جی 4 میان‌رده با قیمت اقتصادی که اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده، یکی از این چهار گوشی خواهد بود. با توجه به اینکه جی 4 به‌تازگی تاییدیه‌ی NCC را دریافت کرده، می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند باشیم.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در رنگ قرمز وارد بازار چین می‌شوند!


اطلاعات فاش شده در NCC نشان می‌دهند که گلکسی جی 4 مدل 2018 از نمایشگر اینفینیتی دیسپلی برخوردار نخواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد، این دستگاه در نسبت ابعاد 16:9 ساخته شده است. سنسور اثرانگشت که در دکمه‌ی هوم قرار گرفته، کمی پایین‌تر از صفحه نمایش دیده می‌شود. دوربین تک لنزی و فلاش LED این موبایل در پنل پشتی تعبیه شده‌اند. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپ و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راستی قرار گرفته است. بدنه‌ی گلکسی جی 4 مدل 2018 از جنس پلی‌کربنات خواهد بود.

بنا بر اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ، این موبایل هوشمند از سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 7570 با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز چهار هسته‌ای برخوردار می‌شود. این سیستم روی تراشه در گوشی‌های پایین‌رده‌ای مثل گلکسی جی 3 مدل 2017 و گلکسی ایکس کاور 4 نیز تعبیه شده است. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست.

تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) منتشر شده است؛ این موبایل هوشمند به‌تازگی تاییدیه‌ی NCC را دریافت کرد. تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی جی 4 (Galaxy J4) منتشر شده است؛ این موبایل هوشمند به‌تازگی تاییدیه‌ی NCC را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر