;
coinex

تیزر تبلیغاتی نوکیا ایکس از تاریخ رونمایی و ویژگی‌های گیمینگ این دستگاه خبر می‌دهد

نوکیا ایکس (Nokia X) هفته‌ی آینده در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما رونمایی می‌شود. مشخصات این گوشی هوشمند، چند هفته‌ی قبل در رویداد نوکیا فاش شد.

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال به‌تازگی تیزر تبلیغاتی نوکیا ایکس را منتشر کرده که برخی جزئیات این گوشی هوشمند را فاش می‌کند.

این گوشی هوشمند در سانلیتون،‌ بجینگ رونمایی می‌شود. علاوه بر محل برگزاری رویداد که در پس زمینه‌ی پوستر دیده می‌شود، تصاویری کارتونی نیز به خوبی قابل مشاهده است. عکس کانتینرها در پوسترهای قبلی نوکیا نیز وجود داشت،‌ اما نکته‌ی جالب توجه، بسته‌هایی هستند که در اطراف کانتینرها دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید: نوکیا ایکس (Nokia X) تا پایان اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود


اگر با بازی‌هایی مثل Fortnite: Battle Royal آشنا هستید، پس با دیدن این بسته‌ها تعجب نمی‌کنید. برخی معتقدند که این تصاویر کارتونی درواقع از ویژگی‌های گیمینگ این موبایل خبر می‌دهند.اگر با بازی‌هایی مثل Fortnite: Battle Royal آشنا هستید، پس با دیدن این بسته‌ها تعجب نمی‌کنید. برخی معتقدند که این تصاویر کارتونی درواقع از ویژگی‌های گیمینگ نوکیا ایکس خبر می‌دهند.

مشخصات نوکیا ایکس

Nokia X از نمایشگر 5.8 اینچی مجهز به ناچ برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه در دو مدل راه اندازی شود؛ یکی مجهز به اسنپدراگون 636 و رم 6 گیگابایتی و دیگری با تراشه‌ی هلیو پی 60 و رم 4 گیگابایتی. این دستگاه با برچسب قیمتی 1599 یوان معادا 251 دلار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر