;
coinex

جزییات جدیدی در مورد فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ

گلکسی نوت 9 فبلت پرچمدار جدید سامسونگ محسوب می‌شود. این محصول هم قرار است که مانند مدل گلکسی نوت 8 به عنوان مجهزترین گوشی هوشمند دنیا وارد بازار شود.

گوشی‌های سری گلکسی اس محصولات پرچمدار سامسونگ به شمار می‌آیند با این حال کاربرانی که به دنبال دریافت کارایی بسیار بالایی از گوشی‌های خود هستند، اغلب محصولات سری گلکسی نوت این سازنده مشهور کره‌ای را خریداری می‌کنند. گوشی‌های سری گلکسی نوت در نیمه دوم هر سال میلادی معرفی می‌شوند. این فبلت‌ها همیشه جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزارهای سامسونگ را به همراه قلم جادویی و تقریبا بی رقیب اس پن (S Pen) در اختیار کاربران خود می‌گذارند و حال نوبت به گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) رسیده است.

تا به حال چند تصویر از فبلت پیشرفته 2018 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. تصویری که در این خبر آن را مشاهده می‌کنید جدیدترین عکس منتشر شده از این محصول به شمار می‌آید و گفته شده است که سبک طراحی دقیق این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

این تصویر برای برخی از کاربران ناامید کننده است زیرا نشان می‌دهد که سازنده مشهور کره‌ای تغییر بسیار زیادی را در فبلت جدیدش نسبت به مدل گلکسی نوت 8 که در سال گذشته عرضه کرد، ایجاد نکرده است با این حال این طراحی یکسان هم چندان بد نیست زیرا گلکسی نوت 8 سامسونگ هنوز هم در بازار به عنوان یک گوشی بسیار زیبا دارای حاشیه‌های بسیار باریک و طراحی صنعتی کاربردی شناخته می‌شود. در مجموع مشخصه‌ای که تعداد زیادی از کاربران منتظر آن هستند، مجهز بودن گلکسی نوت 9 به یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر است.


بیشتر بخوانید: تفاوت گلکسی نوت ۸ با گلکسی نوت ۹ سامسونگ [تماشا کنید]


گزارش‌ها و شایعات زیادی از این امر حکایت می‌کنند که فبلت پرچمدار جدید سامسونگ همان محصولی است که این فناوری را معرفی می‌کند و به سایر گوشی‌های این سازنده منتقل می‌سازد. این تغییر سبک طراحی باعث می‌شود که سنسور اسکنر اثر انگشت دوباره به جلوی گوشی منتقل شود و کاربرد راحت‌تری را مخصوصا در زمانی که گوشی بر روی یک میز یا تکیه گاه قرار گرفته است، داشته باشد.

اگر سامسونگ بخواهد فبلتی به نام گلکسی نوت 8 اس (Galaxy Note 8s) را به عنوان فبلت پرچمدار 2018 خود معرفی کند باز هم این امکان وجود دارد که کاربران نتوانند به محصولی از این سازنده دسترسی پیدا کنند که از یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر بهره می‌برد. سامسونگ برای اولین بار امسال در ساخت گوشی‌های سری گلکسی اس 9 خود از اسپیکرهای استریو در قالب یک بهینه سازی بزرگ استفاده کرد به همین دلیل ممکن است تا زمانی که فبلت پرچمداری را با نام گلکسی نوت 9 عرضه نکرده است، محصولی را با یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر عرضه نکند زیرا قرار دادن این سنسور بیومتریکی در داخل نمایشگر هم یک بهینه سازی برجسته محسوب می‌شود.

گلکسی نوت 9

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر