;
coinex

باتری 13,000 میلی‌آمپر ساعتی یولفون پاور 5 در یک فیلم تبلیغاتی نمایش داده شد!

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی یولفون پاور 5 باتری این محصول است. منابع خبری گفته‌اند که یولفون در ساخت آن از یک باتری 13,000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

باتری به کار رفته در گوشی یولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) از نظر ظرفیتی به اندازه سه تا چهار برابر بزرگ‌تر از باتری‌های به کار رفته در گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار است از این رو می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند بتواند در مقایسه با گوشی‌های موجود در بازار برای مدت زمانی چهار برابر فرامین کاربرش را انجام دهد؛ بد نیست بدانید که سازنده مشهور چینی هم این مطلب را تایید کرده و گفته است که یولفون پاور 5 می‌تواند با یک بار شارژ به مدت یک هفته کارهای کاربرش را انجام دهد.

ادعای یولفون یک ادعای بزرگ است، به همین دلیل این سازنده یک فیلم را نیز منتشر کرده است تا حرف خود را ثابت کند. در این فیلم یولفون پاور 5 در حین انجام یک تست باتری نشان داده شده است. تست نشان داده شده در این فیلم مانند سایر تست‌هایی که برای سنجش راندمان باتری انجام می‌شوند، گوشی هوشمند یولفون پاور 5 را از نظر مدت زمان پخش آهنگ و فیلم، مدت زمان برقراری تماس صوتی، مدت زمان ضبط فیلم و مواردی مشابه مورد بررسی قرار داده است.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اندروید پی (Android P)؛ نگاه نزدیک به ویژگی‌های جدیدترین نسخه اندروید


چنین کاربردهایی می‌تواند باتری هر گوشی هوشمندی را خالی کند اما به نظر می‌رسد که باتری به کار رفته در گوشی یولفون پاور 5 می‌تواند نسبت به سایر باتری‌ها در مقابل این کاربردها مقاومت بسیار بیشتری را از خود نشان دهد. برای مثال شارژ باتری این گوشی هوشمند در هنگام اجرای یک تست حدودا 4.5 ساعته شامل 6 فرآیند سنگین تنها 17 درصد کاهش یافته است. سازنده مشهور چینی بر اساس چنین نتایجی گفته است که کاربران می‌توانند در صورت استفاده از پاور 5 برای اجرای کارهای سبک‌تر با یک بار شارژ به مدت هفت روز از آن استفاده کند. این باتری توانایی پشتیبانی فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بی سیم را نیز دارد.

مشخصات یولفون پاور 5

یولفون پاور 5 از یک صفحه نمایش 6 اینچی دارای نسبت تصویر 18:9، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پردازشگر هشت هسته‌ای مدیاتک MT6763 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به قابلیت تشخیص چهره هم مجهز است و یک دوربین دوگانه سلفی، دوربین دوگانه اصلی، اسکنر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو را در اختیار کاربرش می‌گذارد. طبق اطلاعات موجود یولفون پاور 5 با قیمت 269.99 دلار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر