coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مخفی کردن پیام ها از طریق روش جدید رمزنگاری آنها

محققان کلمبیا به تازگی از روش جدید رمزنگاری برای مخفی کردن پیام های خود استفاده می کنند. این روش جدید برای هر فونتی قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش تکراتو، روش جدید رمزنگاری هم برای پیام های چاپی و هم دیجیتالی قابل استفاده است. این روش جدید شامل تغییر عرض، ارتفاع یا انحنای حروف در شکل فونت هر نوع متن است. این سیستم FontCode  نام دارد و شکل فونت در هر متن را به صورتی تغییر می دهد که برای خواننده ناشناخته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

استفاده از روش جدید رمزنگاری برای مخفی کردن پیام

تغییرات مربوط به این روش جدید رمزنگاری ، شامل دگرگون کردن نقطه گذاری، عرض، ارتفاع یا انحنای حروف و علامت ها برای رمزگذاری یک پیام است. البته تغییر ایجاد شده برای چشم انسان قابل ردیابی نیست اما کامپیوتر می تواند پیام مخفی شده در متن FontCode را به راحتی بخواند.

تغییر دادن هر حرف، علامت ویرایشی یا سمبل با کمی تغییر  به کاربر اجازه می دهد معنی یک متن را به طور کامل تغییر دهد. چانگ شیائو محقق ارشد این تحقیق در مورد  روش جدید رمزنگاری اعلام کرده است که هرچند این اطلاعات مخفی به چشم انسان قابل مشاهده نیست اما ماشین قابلیت خواندن آن را دارد. البته FontCode شبیه بارکد یا کدهای QR ، در ظاهر مطالب چاپی تغییر ایجاد نمی کند اما اطلاعات همچنان مخفی خواهند ماند.

از این روش می توان برای مخفی کردن متن، URLها و امضاهای دیجیتال در یک پیام متنی یا تصویر استفاده کرد. روش مذکور همچنین برای رمزگذاری پیام های دیجیتال و پرینتی نیز قابل استفاده است.

.

منبع: newatlas

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر