;
coinex

رندرهای رسمی گلکسی جی 6 و برخی مشخصات آن فاش شد

این روزها اخبار و اطلاعات زیادی پیرامون گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) منتشر می‌شود که از راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار لو رفته، برخی از رندرهای رسمی و مشخصات این گوشی هوشمند فاش شده است. در این تصاویر، سه تنوع رنگی مشکی، طلایی و سایه‌ای از رنگ آبی دیده می‌شود. همانطور که در شایعات گذشته شنیده بودیم، گلکسی جی 6 از نمایشگر اینفینیتی دیسپلی برخوردار می‌شود؛ این اولین بار است که یک گوشی سری جی با چنین نمایشگری همراه می‌شود. با توجه به حاشیه‌های باریکی که در اطراف نمایشگر وجود دارد، بدیهی است که اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی دستگاه تعبیه شود. این اسکنر کمی پایین‌تر از ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است.

شایعات گذشته همچنین از وجود دکمه‌ی فیزیکی مجزا برای دستیار مجازی بیکسبی خبر داده‌اند. البته در این تصاویر، هیچ دکمه‌ای به جز دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در این دستگاه دیده نمی‌شود. جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری نیز در لبه‌ی پایینی این موبایل تعبیه شده است. دو جایگاه نصب سیم‌کارت در لبه‌ی سمت چپ گلکسی جی 6 قرار دارد؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این موبایل علاوه بر نصب دو سیم‌کارت،‌ از میکرو اس دی کارت نیز پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: تصاویری از گلکسی جی ۶ با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی منتشر شد


مشخصات گلکسی جی 6 سامسونگ

گلکسی جی 6 از نمایشگر 5.6 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی پلاس 1440 در 720 پیکسل برخوردار می‌شود. تامین قدرت این موبایل هوشمند را یک تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 7870 به عهده دارد. گفته می‌شود که سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی از این دستگاه تولید می‌شود که بسته به بازارهای مختلف عرضه می‌شوند. گلکسی جی 6 در دو مدل حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار گرفته است؛ هر دو دوربین به فلاش LED مجزا مجهز هستند. انتظار می‌رود که این گوشی میان‌رده از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شود. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی جی 6 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 .

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر