;
coinex

انتقاد جهرمی از فیلترینگ و فیلترشکن ؛ چندگانگی در حوزه رسانه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد چندگانگی در حوزه رسانه سخن گفت و اعلام نمود که فیلتر و فیلترشکن معلول بلاتکلیفی هستند.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی اعلام نموده است که باید سیاست و تکلیف مواردی چون فیلترینگ و استفاده از فیلترشکن ها در کشور مشخص شود و از مشکلات پیش آمده در این زمینه جلوگیری نمود.


بیتشر بخوانید: تلگرام به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد؛ فیلترینگ تلگرام دائمی است!


چندگانگی در حوزه رسانه

محمدجواد آذری جهرمی در آستانه روز جهانی ارتباطات و همچنبین در مراسم بهره‌برداری فاز اول دولت همراه، اظهار کرد که امسال روز ارتباطات با حواشی همراه بوده است.

وی در مورد سردرگمی در سیاست‌گذاری حوزه رسانه نوین در کشور سخن گفت و اعلام نمود که چرا مردمی که به میهن خود و نظام علاقه‌ دارند، نمایندگان مجلس و دولتمردان را انتخاب می‌کنند، به قوانین پایبند نیستند؟ به گفته وی مجلس منتخب مردم قانونی تصویب می کند برای ماهواره و دستور جمع آوری آن را می دهد و پلیس نیز وظیفه دارد تا آنها را جمع آوری کند. در اینجا اگر پلیس خلاف مقررات عمل کند، قهرمان است و اگر موافق مقررات عمل کند، خائن است.

جهرمی در ادامه در مورد فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از فیلترشکن برای دسترسی به این پیام رسان اعلام کرد که فیلتر و فیلترشکن معلول بلاتکلیفی هستند و چندگانگی در حوزه رسانه قابل مشاهده است. وی تاکید کرد که باید یک سیاست و تکلیف در کشور مشخص شود و در تقابل با افکار عمومی و سیاست‌ها باشد تا نیروهای منابع انسانی نابود نشوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر