;
coinex

گوگل Duo ؛ اشتراک صفحه نمایش گوشی با دیگران

با استفاده از اپلیکیشن گوگل Duo  می توان صفحه نمایش گوشی را با دیگران به اشتراک گذاشت. این پیام رسان تصویری قابلیتی جدید پیدا کرده است.

به گزارش تکراتو، افرادی که اهل مکالمه ویدیویی هستند با اپلیکیشن گوگل Duo آشنایی دارند. این پیام رسان به قابلیتی جدید مجهز شده که از طریق آن می توان در حین مکالمه با یک فرد، نمایشگر تلفن را نیز با وی به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید: آیا اظهارات گوگل در مورد هوش مصنوعی گوگل داپلکس واقعیت دارد؟


بررسی ویژگی جدید گوگل Duo

گوگل Duo

برای اینکه بتوان از قابلیت جدید گوگل Duo که قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی هوشمند با دیگران است، استفاده کرد، باید در زمان مکالمه روی آیکن جدید اشتراک گذاری که به صفحه Duo اضافه شده کلیک نمود. در ادامه پیام هشداری نشان داده می شود و اطلاع می دهد که چند ثانیه‌ی دیگر اشتراک‌گذاری نمایشگر شما با شخص مقابل آغاز خواهد شد.

در صورتی که آغاز ارتباط را تایید کنید، یک مستطیل قرمز رنگ کادر صفحه را فرا می‌گیرد و از شما می خواهد تا بخشی از صفحه را که قصد اشتراک گذاری آن را دارید، انتخاب نمایید. کاربر هر لحظه که مایل باشد می تواند اشتراک گذاری را متوقف کند.

البته قابلیت گوگل Duo  هنوز کامل نیست و باید تکمیل شود زیرا بسیاری از کاربران هنگام استفاده از آن اعلام کرده اند که با مشکلاتی روبه رو بوده اند. بنابراین بهتر است منتظر به روزرسانی جدید آن بود تا مشکلات رفع شود.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر