coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای رفع اختلالات اینترنتی فقط 24 ساعت زمان دارند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت اعلام کرده که برای رفع اختلالات اینترنتی فقط 24 ساعت زمان دارند.

به گزارش تکراتو، فیلترینگ تلگرام باعث ایجاد اختلالاتی در اینترنت کشور شد. در همان ابتدا بسیاری از سایت ها  دچار مشکل شده و از دسترس خارج شدند. هرچند تلاش هاییی صورت گرفت تا مشکلات رفع شود اما هوز این اختلالات به صورت کامل رفع نشده است.


بیشتر بخوانید: فیلترینگ تلگرام اختلالات اینترنت را به دنبال داشت!


تاخیر در رفع اختلالات اینترنتی به وجود آمده، اعتراضاتی را به دنبال داشت. این امر باعث شد تا وزیر ارتباطات فرصتی 24 ساعته برای اپراتورها و شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت برای رفع مشکلاتی اینترنت کشور در نظر بگیرد.

رفع اختلالات اینترنتی در 24 ساعت

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که با توجه به دریافت گزارش هایی از اختلال در اینترنت، عصر روز سه شنبه جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه برگزارشده است.


بیشتر بخوانید: فیلترشکن بدون اختلال در اختیار دستگاه ها و کسب و کارها قرار می گیرد


وزیر ارتباطات بیان نمود که در این جلسه دلایل بروز برخی از اختلالات در اینترنت بررسی شده و پس از بحث و ارایه راهکارهای فنی، مقرر شده تا تمام شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت و اپراتورها حداکثر ظرف 24 ساعت بر اساس راهکار های مطرح شده نسبت به رفع اختلالات در اینترنت اقدام کنند. وزیر ارتباطات تاکید کرد که قرار است تمام گزارش های مردمی در این خصوص بررسی و در اسرع وقت مشکلات موجود رفع شوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر