;
coinex

استفاده از قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام ؛ Mute کردن افراد

قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفت. این ویژگی قرار است در به‌روزرسانی بعدی به این اپلیکیشن اضافه شود.

به گزارش تکراتو، با استفاده از این ویژگی می توان پست‌ها، یا پست‌ها و استوری‌های یک فرد از صفحه خانگی اینستاگرام ناپدید کرد. البته باز هم می توان با مراجعه به پروفایل آن فرد پست‌ها و استوری‌های وی را مشاهده نمود.


بیشتر بخوانید: اطمینان از مشاهده تمامی پست های جدید در اپلیکیشن اینستاگرام


قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام

قابلیت بی صدا کردن افراد در اینستاگرام برای مواقعی است که امکان آنفالو کردن یک فد برای شما فراهم نباشد. ممکن است یکی از بستگان شما با پست‌هایش موجب آزارتان شود و از طرفی تمایل نداشته باشید که برای همیشه او را آنفالو کنید. در این صورت استفاده از این گزینه می تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام

کاربران انتظار داشتند که این گزینه در شبکه های اجتماعی زودتر فعال شود اما شبکه‌های اجتماعی در ارائه گزینه بی صدا کردن کمی کند عمل می‌کنند، زیرا اولویت تمام آن‌ها نمایش محتوای بیشتر به کاربران است. اما این گزینه می تواند بسیار مفید باشد زیرا احتمال دیدن محتوایی که باب میل‌ نیست را کاهش می دهد.

پس می توان قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام را روشی محترمانه برای دور ماندن از پست‌های آزاردهنده دوستان و نزدیکان در نظر گرفت. این خصوصیت طی هفته های آینده به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر