;
coinex

ترامپ توافق رفع تحریم های شرکت ZTE را لغو کرد

به نظر می رسد که مشکلات شرکت ZTE پایانی نداشته باشد. زیرا بعد از اینکه اعلام شد قرار است تحریم ها برداشته شود، ترامپ آنها را نفی کرد.

به گزارش تکراتو، دیروز اعلام شد که قرار است بین چین و آمریکا توافقاتی صورت گیرد تا تحریم های کمپانی ZTE لغو شود و از این پس بتواند با شرکت های آمریکایی در ارتباط باشد. البته برای رفع این تحریم ها، آمریکا اعلام کرده بود که این کمپانی باید جریمه پرداخت کند و تغییراتی را در مدیریت خود انجام دهد.


بیشتر بخوانید: رفع تحریم های کمپانی ZTE ؛ چین و آمریکا به توافق رسیدند


همچنین براساس توافقات صورت گرفته، قرار بود تا دولت چین نیز تعرفه هایی که بر محصولات کشاورزی آمریکا وضع کرده بود را حذف می کند.

تحریم های شرکت ZTE لغو نمی شود

با انتشار این اخبار به نظر می رسید ZTE که حتی مدتی قبل خبر از تعلیق فعالیت های تولید خود داده بود، می تواند فعالیت هایش را از سر بگیرد، ولی دونالد ترامپ اعلام کرده که در بحث های مرتبط با تجارت (بین دو کشور چین و آمریکا)، هیچ توافقی با دولت چین در مورد موضوع ZTE صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید: تلاش ترامپ برای رفع تحریم های کمپانی ZTE


مشاوران رئیس جمهور آمریکا ممنوعیت های مرتبط با دریافت محصولات صادراتی آمریکا توسط ZTE را یک موضوع الزام آور اعلام کرده اند که باید توسط گروه مرتبط با تجارت رسیدگی شود. با این حال به نظر می رسد قانون گذاران دو طرف نمی خواهند محدودیت های صادرات برداشته شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر