;
coinex

دسترسی زودهنگام به یوتیوب موزیک برای کاربران فعال شد

دسترسی زودهنگام به اپلیکیشن استریم موسیقی یوتیوب موزیک ، برای افرادی که پیش از این در وب‌سایت رسمی ثبت‌ نام کرده بودند، فراهم شد.

به گزارش تکراتو، چندی پیش بود که گوگل از سرویس جدید خود با نام یوتیوب موزیک رونمایی کرد. این سرویس بر استریم موسیقی تمرکز دارد و با رقبای بزرگی چون اسپاتیفای و اپل موزیک به روبه رو است. اکنون یوتیوب به وعده‌ی خود عمل کرده و دسترسی زودهنگام را که پیش‌تر قول داده بود، برای افرادی که در وب‌سایت رسمی ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم نموده است.


بیشتر بخوانید: معرفی سرویس های جدید گوگل ؛ یوتوب پریمیوم و یوتوب موزیک


دسترسی زودهنگام به اپلیکیشن موسیقی یوتیوب موزیک

فقط تعداد مشخصی از کاربران می‌توانند به‌صورت محدود از این اپلیکیشن استفاده کنند. در این اپلیکیشن برای پیشنهاد آهنگ‌ مورد علاقه‌، از الگوریتم‌های پیشرفته هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می شود که بر اساس سلایق موسیقی کاربر، مدام در حال یادگیری هستند.

از این اپلیکیشن هم به صورت پولی و هم به صورت رایگان می توان استفاده کرد. اما افرادی که اشتراک پولی داشته باشند، می‌توانند از تجربه‌ی بدون تبلیغات در یوتیوب موزیک استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر